خانهاخبار
گوشی پایین‌رده پوکو C40 برای بازارهای جهانی رسما رونمایی شد

گوشی پایین‌رده پوکو C40 برای بازارهای جهانی رسما رونمایی شد

گوشی جدید پوکو از باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی و حافظه رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۲۷

دیروز برند زیر مجموعه شیائومی یعنی پوکو از جدیدترین گوشی خود موسوم به پوکو C40 رونمایی کرد که قرار است به زودی روانه بازارهای جهانی شود. البته قبلا شاخه ویتنامی برند پوکو بخشی از مشخصات فنی این گوشی را اعلام کرده بود و اکنون تنها سایر جزئیات مانند کانفیگ‌های مختلف و نحوه عرضه در دسترس قرار گرفته است. باید خاطر نشان کرد که پوکو C40 بزرگ‌ترین نمایشگر و حجیم‌ترین باتری را بین گوشی‌های برند پوکو دارا می‌باشد.

طبق اعلام رسمی، در پنل جلویی پوکو C40 نمایشگر ال‌سی‌دی 6.71 اینچی قرار خواهد داشت که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این نمایشگر میزبان حفره دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی کمی ناکافی به نظر می‌رسد.

image

از آن سو، در پنل پشتی این گوشی پایین‌رده دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی جای گرفته است. سنسور اثر انگشت نیز در بخش مشکی رنگ پنل پشتی قرار گرفته است. شایان ذکر است که نقطه قوت این گوشی را می‌توان باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی آن دانست که از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

image

با توجه به حجم باتری پوکو C40، می‌توان انتظار عملکردی عالی از نظر عمر باتری از گوشی جدید پوکو داشت. البته باید اشاره کرد که همراه با پوکو C40 شارژر 10 واتی عرضه خواهد شد و کاربران مجبور خواهند بود تا به طور جداگانه شارژر 18 واتی را خریداری نمایند.

قلب تپنده پوکو C40 تراشه ناشناخته JR510 است که توسط شرکت JLQ مستقر در شانگهای توسعه داده شده است. پردازنده این تراشه از چهار هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی بهره می‌برد. وظیفه پردازش‌های گرافیکی نیز برعهده پردازنده Mali-G52 است. در مقایسه، تراشه JR510 عملکردی مشابه تراشه‌های اسنپدراگون 450 و هلیو G35 خواهد داشت.

image

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی پوکو C40 در دو کانفیگ رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و زرد برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. برچسب قیمتی آن نیز براساس منطقه عرضه شده تعیین خواهد شد و در حال قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفته نشده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)