خانهاخبار
مشخصات فنی و زمان رونمایی گلکسی F13 رسما تایید شد

مشخصات فنی و زمان رونمایی گلکسی F13 رسما تایید شد

گوشی جدید میان‌رده سامسونگ از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس و رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۲۸

وبسایت فروشگاه آنلاین هندی به نام Flipkart دیروز با انتشاری تیزری خبر از عرضه گوشی جدید سامسونگ موسوم به گلکسی F13  داد که به نظر به عنوان نسخه‌ای از گوشی گلکسی M13 روانه بازار خواهد شد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این فروشگاه آنلاین صفحه معرفی گلکسی F13 را در وبسایت خود قرار داده است که حاوی مشخصات فنی کلیدی، زمان رونمایی و طراحی نهایی این گوشی هوشمند است.

image

در این راستا، گوشی گلکسی F13 در تاریخ 22 ژوئن مصادف با 1 تیر رونمایی خواهد شد و با حداقل سه رنگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از نظر مشخصات فنی، گلکسی F13 از نمایشگر ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که توسط باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی تغذیه خواهد شد.

image

image

image

شایان ذکر است که گلکسی F13 به حافظه رم 8 گیگابایتی مجهز خواهد بود که البته با قابلیت RAM Plus قابل افزایش خواهد بود. به نظر می‌رسد این قابلیت اشاره شده مشابه همان ویژگی افزایش حافظه رم مجازی است که در دیگر گوشی‌های موجود در بازار یافت می‌شود. متأسفانه در صفحه معرفی گلکسی F13 اسمی از تراشه این گوشی برده نشده است ولی به لطف بنچمارک گیک‌بنچ، می‌دانیم که قلب تپنده این گوشی تراشه اگزینوس 850 خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های گلکسی F13 می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون،درگاه USB-C و ویژگی Auto Data Switching  اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)