خانهاخبار
سامسونگ برنامه‌ای برای ساخت گلکسی اس 22 FE ندارد

سامسونگ برنامه‌ای برای ساخت گلکسی اس 22 FE ندارد

به گفته شایعه‌ای جدید، سامسونگ قصد عرضه گلکسی اس 22 FE را نداشته و به نظر می‌رسد که کار این سری پایان یافته است.
۱۴۰۱/۳/۲۶

شرکت سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی اس 20 FE در سال ۲۰۲۰، سری جدیدی از گوشی‌های خود را معرفی کرد که در کنار داشتن امکاناتی چون چیپست‌های قدرتمند و در رده پرچمدار، از قیمت مناسب‌تری نیز نسبت به پرچمداران اصلی این شرکت برخوردار بودند. این شرکت در ژانویه سال ۲۰۲۲، گلکسی اس 21 FE را روانه بازار کرد و بسیاری از کاربران، منتظر معرفی گلکسی اس 22 FE توسط این شرکت بودند.

image

 

اما اینطور که به نظر می‌رسد؛ خبری از نسخه جدیدی در این سری نیست و سامسونگ قصد داشته تا تنها پس از دو نسل، با گوشی‌های FE خود خداحافظی کند. این شایعه، توسط بسیاری از منابع منتشر شده است و مسلما، برای طرفداران این سری که قصد خرید یک گوشی قدرتمند با قیمتی مناسب‌تر از گزینه‌های پرچمدار اصلی سری اس را داشتند؛ خبر ناراحت کننده‌ای به حساب می‌آید.

یکی از دلایل پشت چنین تصمیمی از سوی سامسونگ، احتمالا چالش‌های بر سر راه عرضه گلکسی اس 21 FE به بازار است. این گوشی، تقریبا یک سال بعد از سایر گوشی‌های خانواده گلکسی اس 21 به بازار آمد و به ادعای سامسونگ، آنها در تامین چیپست برای این دستگاه به مشکلات بسیاری بر خورده بودند. عرضه دیرهنگام گلکسی اس 21 FE به بازار، موفقیت آن را تحت تاثیر قرار داد؛ زیرا تنها پس از چند هفته، کاربران شاهد رونمایی از سری جدید گلکسی اس 22 بودند.

image

 

البته، این دلیل خوبی برای کنار گذاشتن گوشی‌های FE‌ نیست و در واقع حرکت صحیح‌تری از سوی سامسونگ، این بوده که آنها نسخه FE را با فاصله زمانی کمتری نسبت به خانواده اصلی پرچمداران سری اس معرفی کنند. در هر صورت، این خبر هنوز به صورت یک شایعه است و احتمال ادامه ساخت و عرضه گوشی‌های FE سامسونگ وجود دارد؛ اما ممکن است که گلکسی اس 21 FE، آخرین محصول در این سری باشد.

نظر شما درباره این تصمیم احتمالی سامسونگ چیست؟ آیا طرفدار گوشی‌های سری FE بودید و یا خرید پرچمداران یا میان رده‌ها را نسبت به این مدل‌ها عقلانی‌تر می‌دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)