خانهاخبار
ویوو X80 پرو پلاس احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول خواهد بود

ویوو X80 پرو پلاس احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول خواهد بود

به تازگی شاهد انتشار اطلاعاتی از گوشی ویوو X80 پرو پلاس هستیم و گفته شده که این گوشی، از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۲۶

پیش از معرفی گوشی ویوو X80 پرو در کشور چین، شایعاتی در این زمینه شنیده می‌شد که قرار است شاهد معرفی دو گوشیم در این رویداد باشیم. یک گوشی یا همان ویوو X80 پرو پلاس، قرار بود تا چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول را به همراه داشته باشد و گفته می‌شد که نسخه پرو نیز دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 خواهد بود. پس از رونمایی از این گوشی، مشخص شد که هر دوی این چیپست‌ها در نسخه پرو قرار گرفته‌اند و کاربران چینی امکان انتخاب این گوشی با پردازنده دلخواه خود را داشتند.

image

 

حالا اما، مشخص شده که نسخه پرو پلاس همچنان وجود داشته و قرار است تا به همراه چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول روانه بازار شود. این چیپست، حدود ۱۰ درصد از نسل پیشین قدرتمندتر بوده و مصرف انرژی آن نیز حدودا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به ادعای برخی از گزارشات، ویوو دوربین گوشی را نیز در این نسخه بهبود بخشیده و قرار است تا شاهد یک سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX598، دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ JN1 و سرانجام دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ JN2 باشیم. جهت مقایسه، نسخه پرو دوربین‌های اصلی و التراواید مشابهی دارد؛ اما دوربین تله‌فوتوی آن ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین با زوم ۵ برابری پریسکوپی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است.

image

 

از دیگر بخش‌های بهبود‌ یافته در این گوشی، می‌شود به افزایش سرعت شارژ اشاره کرد. به گفته شایعات، ویوو X80 پرو پلاس دارای شارژ سریع ۱۲۰ واتی بوده که نسبت به شارژ ۸۰ واتی نسخه پرو، عملکرد بهتری دارد. نمایشگر این گوشی اما نسبت به ویوو X80 پرو تغییری نکرده است.

به گفته افشاگرانی چون Yogesh Brar و MySmartPrice، ویوو X80 پرو پلاس در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهد شد. درباره پرچمدار جدید شرکت ویوو چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)