خانهاخبار
نسخه ارزان گلکسی اس 21 FE با پشتیبانی از شبکه 4G در راه است

نسخه ارزان گلکسی اس 21 FE با پشتیبانی از شبکه 4G در راه است

جدیدترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 720G بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۳/۲۶

سال 2020 بود که سامسونگ به طور رسمی سری Fan Edition را با عرضه گلکسی اس 20 FE پایه نهاد و آن را به نسخه ارزان‌قیمت سری گلکسی اس بدل کرد. در این راستا، گوشی گلکسی اس 20 FE در دو نسخه 4G و 5G با دو تراشه اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 روانه بازار کرد تا دست کاربر برای انتخاب باز باشد. نسل جدید آن موسوم به گلکسی اس 21 FE نیز در ماه ژانویه سال جاری رونمایی شد که البته تنها در یک نسخه اسنپدراگون 888 با پشتیبانی از 5G عرضه شد.

بسیاری از کاربران فرض کرده‌ بودند که دیگر خبری از نسخه 4G گلکسی اس 21 FE نخواهد بود چرا که در حال حاضر شبکه 5G به طور گسترده در سطح جهان در دسترس است و حتی میان‌رده‌های زیادی هستند که در عین قیمت پایین از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کنند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال روی نسخه 4G گلکسی اس 21 FE است که از قیمت پایین‌تری بهره می‌برد.

image

 

در حالی که گلکسی اس 21 FE 5G با شناسه مدل SM-G990B روانه بازار شده است، وبسایت Galaxy Club موفق شده است تا نسخه 4G این گوشی با شناسه مدل SM-G990B2 را مشاهده کند که در حال ساخت و توسعه است. به علاوه، گلکسی اس 21 FE 4G اخیرا در لیست گواهی بلوتوث قرار گرفت و  مشخص شد که این گوشی از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی خواهد کرد. شایان ذکر است که نسخه 5G گلکسی اس 21 FE تنها از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می‌برد.

گلکس اس 21 FE 4G در لیست فروشگاه‌های آنلاین مختلفی در کشورهای اسکاندیناوی، بلژیک و هلند دیده شده است که براساس آن‌ها مشخص شده است این گوشی به تراشه میان‌رده اسنپدراگون 720G مجهز است. این تراشه مورد نظر قبلا در گوشی گلکسی A52 به کار رفته است و همچنین گوشی‌های زیادی از برند ردمی و شیائومی از این تراشه بهره برده‌اند. در این راستا، انتظار می‌رود قیمت گلکسی اس 21 FE 4G پایین‌تر از نسخه 5G با تراشه اسنپدراگون 888 باشد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست آیا تفاوت‌های دیگری بین این دو گوشی وجود خواهد داشت و یا بخش سخت‌افزار تنها نقطه تفاوت بین دو گوشی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)