خانهاخبار
آیپد ۱۴ اینچی شایعه شده اپل ممکن است آیپد پرو نباشد

آیپد ۱۴ اینچی شایعه شده اپل ممکن است آیپد پرو نباشد

راس یانگ تحلیل‌گر معتبر حوزه نمایشگرها، شایعات قبلی در مورد آیپد ۱۴ اینچی را رد کرده و اطلاعات جدیدی از این محصول را ارائه کرده است.
۱۴۰۱/۳/۲۸

راس یانگ تحلیل‌گر صفحه نمایش، شایعات مربوط به آیپد پرو ۱۴٫۱ اینچی را رد کرده و اظهار داشته که این تبلت سایز بزرگ در واقع یک آیپد مدل پایین بدون ویژگی پروموشن یا بدون صفحه نمایش mini LED خواهد بود.

در ابتدا یانگ و شرکت مشاوران زنجیره تامین نمایشگر او (DSCC)، گفته بودند که تبلت جدید اپل، یک مدل آیپد پرو با صفحه نمایش ۱۴٫۱ اینچی و تراشه M2 خواهد بود. اما راس یانگ پس از گفتگوهای بیشتر با منابع زنجیره تامین خود، این پیش بینی را به روز کرد.

image

 

این تحلیل‌گر در توییتی به Super Followers گفته که این دستگاه به هیچ وجه دارای نور پس زمینه mini LED نخواهد بود و در عوض به نورپردازی لبه‌های LED متکی است. او به طور مشابهی می‌گوید که به احتمال زیاد این مدل آیپد از ویژگی پروموشن نیز محروم خواهد بود.

با وجود این واقعیت که آیپد مورد بحث برخی از ویژگی‌های سطح حرفه‌ای را ندارد، یانگ همچنان می‌گوید که این محصول در راه است. این تحلیل‌گر با استناد به تامین کنندگان پنل، گفته که تبلت ۱۴٫۱ اینچی می‌تواند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود. یانگ توضیح می‌دهد که چرا این دستگاه فاقد ویژگی‌های آیپد پرو است، او گفته که پنل‌های ۱۴ اینچی بدون تکنولوژی mini LED، تفاوت قیمت چندانی با پنل‌های ۱۰ اینچی در سال ۲۰۲۲ نخواهند داشت، چیزی که باعث می‌شود تا اپل قیمت آیپد جدید خود را تا حد امکان پایین نگه دارد.

جدول زمانی آیپد ۱۴٫۱ اینچی که در سال ۲۰۲۳ وارد بازار می شود، در واقع مطابق با پیش‌بینی‌های فعلی آیپد پرو است. طبق گزارش بلومبرگ، اپل همچنان در حال برنامه‌ریزی برای به روزرسانی آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی در پاییز امسال است.

به نظر شما یک آیپد ۱۴٫۱ اینچی چقدر کاربردی خواهد بود؟ آیا با وجود مک بوک‌های اپل با این حدود سایز، این محصول موفقیت خود را در فروش خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)