خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در گیک‌بنچ دیده شد

به تازگی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه نیز به همین روش فاش شده‌اند.
۱۴۰۱/۳/۲۵

در ماه گذشته، شاهد حضور گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ بودیم که دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، اندروید 12 و ۸ گیگابایت حافظه رم بود. اکنون نیز نوبت به گلکسی زد فولد 4 رسیده است که با استناد به شایعات، در کنار گلکسی زد فلیپ 4 و در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) معرفی خواهد شد.

image

 

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با شماره مدل SM-F936U در دیتابیس این بنچمارک دیده شده که به احتمال زیاد، این شماره مدل مربوط به نسخه آمریکایی این گوشی است. گلکسی زد فولد 4 دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول و ۱۲ گیگابایت حافظه رم بوده و به همراه سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار خواهد شد.

به احتمال زیاد، این محصول تنها در یک نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی به بازار خواهد آمد؛ زیرا نسل پیشین یا گلکسی زد فولد 3 نیز دارای رم ۱۲ گیگابایتی بوده و عرضه یک مدل با رم ۱۶ گیگابایتی از این گوشی کمی بعید به نظر می‌رسد. در سوی دیگر، سامسونگ حافظه داخلی را در زد فولد 4 به ۱ ترابایت افزایش داده که نسبت به نسل قبلی، دو برابر شده است.

image

 

این گوشی از نسل پیشین خود سبک‌تر بوده اما ظرفیت باتری آن تغییری نکرده است و همچنان شاهد استفاده از یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری در آن خواهیم بود. شایعات و مطالب فاش شده همچنین به بهبود‌هایی در بخش نمایشگر اشاره می‌کنند و اینطور که به نظر می‌رسد؛ خط تای نمایشگر در این گوشی به اندازه گذشته قابل رویت نیست.

درباره اطلاعات فاش شده درباره نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ چه می‌اندیشید؟ آیا این شرکت می‌تواند به یکه تازی خود در بخش گوشی‌های تاشو ادامه دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)