خانهاخبار
سامسونگ گلکسی بادز پرو 2 در لیست گواهی FCC دیده شد

سامسونگ گلکسی بادز پرو 2 در لیست گواهی FCC دیده شد

با توجه به قرارگیری نسل هدفون سامسونگ در گواهی FCC، زمان رونمایی آن نزدیک خواهد بود.
۱۴۰۱/۳/۲۵

دو روز قبل گزارشی منتشر مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد از جدیدترین هدفون خود موسوم به گلکسی بادز پرو 2 رونمایی کند که زمان احتمالی آن نیز ماه بعد میلادی یعنی ماه ژوئیه مصادف با بازه زمانی تیر مرداد اعلام شد. حالا امروز براساس جدیدترین خبر منتشر شده، این هدفون مورد انتظار در لیست گواهی FCC قرار گرفته است که نشان‌دهنده رونمایی قریب‌الوقوع آن است.

image

 

طبق لیست گواهی FCC، نسل جدید هدفون غول فناوری کره جنوبی با شناسه مدل SM-R510 عرضه خواهد شد. به علاوه، فرکانس بلوتوث هدفون گلکسی بادز پرو 2 بین بازه 2402 مگاهرتز تا 2480 مگاهرتز قرار دارد. قبلا نیز گزارشی در دسترس قرار گرفته بود که رنگ‌بندی گلکسی بادز پرو 2 را اعلام کرده بود، براساس این گزارش، گلکسی بادز پرو 2 در سه رنگ سفید، بنفش و گرافیتی روانه بازار خواهد شد.

image

شایان ذکر است گلکسی بادز پرو 2 نسل جدید هدفون گلکسی بادز پرو محسوب می‌شود که در بین محصولات بالارده این برند قرار می‌گیرد. در این راستا، انتظار می‌رود قابلیت‌های پرمیومی مانند حذف نویز فعال پیشرفته در این هدفون وجود داشته باشد. به علاوه، احتمالا شارژ آن نیز به مانند نسل قبلی از طریق کیس و به صورت بی‌سیم انجام خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)