خانهاخبار
آیپد نسل دهم با تراشه A14 بایونیک و پورت USB-C همراه خواهد بود

آیپد نسل دهم با تراشه A14 بایونیک و پورت USB-C همراه خواهد بود

شایعه‌ای به تازگی منتشر شده است که اذعان دارد اپل قصد دارد تا آیپد جدیدی را روانه بازار کند که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۲۵

همانطور که می‌دانیم، ارزان‌ترین تبلت‌های اپل از طرف این غول فناوری آمریکایی آیپد نام می‌گیرند که قیمت آن‌ها نیز از 329 دلار آغاز می‌شود. در این راستا، مدل فعلی آیپد سال گذشته با بروزرسانی‌های جدیدی عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امسال نیز نسل جدید آیپد با مشخصات فنی قابل توجه روانه بازار خواهد شد.

طبق این شایعه جدید، مدل جدید آیپد به مانند آیپد ایر از نمایشگر رتینا با رزولوشن تصویر 2360 در 1640 بهره می‌برد که اندازه آن نیز از 10.2 اینچ در آیپد 2021 به 10.9 اینچ رسیده است. البته باید اشاره کرد که همچنان قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از فضای رنگی گسترده و روشنایی زیاد تنها برای سری پرمیوم آیپد پرو عرضه خواهد شد و خبری از آن‌ها در مدل‌های مقرون به صرفه آیپد نخواهد بود.

image

سخت‌افزار آیپد نسل جدید تراشه A14 بایونیک خواهد بود که از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، در این گزارش ذکر شده است که آیپد نسل جدید به درگاه USB-C مجهز شده است و درگاه لایتینگ از این تبلت حذف خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد تمام تبلت‌های اپل در آینده‌ای نزدیک به درگاه USB-C مجهز خواهند شد. در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی از نسل جدید آیپد مشخص نیست ولی با توجه به رویدادهای سال قبل اپل می‌توان انتظار داشت که آیپد مدل جدید در رویداد رونمایی سری آیفون 14 معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)