خانهاخبار
واتس اپ به زودی امکان انتقال تمام داده‌ها از اندروید به iOS را منتشر می‌کند

واتس اپ به زودی امکان انتقال تمام داده‌ها از اندروید به iOS را منتشر می‌کند

این روزها زود به زود از واتس‌اپ خبرهای جدید منتشر می شود و نشان از این دارد که این شرکت سخت در تلاش است تا از قافله اپلیکیشن‌های پیام‌رسان عقب نماند. امروز نیز خبر جدیدی در مورد این برنامه محبوب داریم که یک ویژگی کاربردی دیگر را به زودی عرضه می‌کند.
۱۴۰۱/۳/۲۵

ما خبر خوبی برای آن دسته از کاربران واتس اپ داریم که به فکر ترک اندروید و پیوستن به اکوسیستم اپل هستند. به زودی انتقال اطلاعات بین این دو پلتفرم بسیار آسان‌تر از قبل می شود.

آخرین نسخه برنامه Move To iOS برای اندروید اکنون بررسی می‌کند که آیا شما یک حساب واتس اپ در گوشی اندرویدی خود دارید یا نه و اگر دارید، واتس اپ را باز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را به عنوان یک بسته رمزگذاری شده به آیفون خود منتقل کنید. این موضوع باعث می‌شود تا همه پیام‌ها و فایل‌های شما کاملا دست نخورده نگه داشته شود.

image

با این حال، هنوز خیلی هیجان زده نشوید! برای اینکه این ویژگی کار کند، باید هم برنامه «Move TO iOS» و هم واتس اپ از آن پشتیبانی کنند. این در حال حاضر در نسخه قبلی موجود است، اما فقط توسط نسخه بتا برنامه واتس اپ پشتیبانی می‌شود، ولی احتمالا به زودی در نسخه عمومی نیز در دسترس خواهد بود. همچنین برای اینکه این ویژگی کار کند، گوشی اندرویدی شما باید دارای اندروید ۱۲ و آیفون شما هم دارای آخرین نسخه iOS باشد.

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا، در بیانیه‌ای گفته که توانایی انتقال داده‌های واتس اپ از اندروید به iOS همیشه یکی از درخواست‌های کاربران بوده است. کاربران واتس اپ قبلا می‌توانستند داده‌ها را از iOS به اندروید منتقل کنند، اما برعکس آن ویژگی بود که ما در حال کار بر روی آن بودیم و حالا آماده عرضه است.

آیا شما از آن دسته از کاربران هستید که قصد مهاجرت از اندروید به iOS را دارید؟ این ویژگی چقدر برای شما کاربردی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)