خانهاخبار
قیمت بازارهای جهانی شیائومی بند 7 لو رفت

قیمت بازارهای جهانی شیائومی بند 7 لو رفت

دستبند هوشمند شیائومی احتمالا با قیمتی بین 50 تا 60 یورو روانه بازار اروپا خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۲۴

ماه گذشته بود که شیائومی از جدیدترین پوشیدنی خود موسوم به شیائومی بند 7 رونمایی کرد و حالا انتظار می‌رود تا به زودی این دستبند هوشمند روانه بازارهای اروپا شود. در این راستا، افشاگری به نام SnoopyTech در توئیتر بار دیگر تایید کرد که شیائومی بند 7 قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود و همچنین قیمت این محصول را نیز اعلام کرده است.

image

براساس این گزارش، قیمت نهایی شیائومی بند 7 بین بازه 50 تا 60 یورو خواهد بود که در مقایسه با قیمت 46 دلاری شیائومی بند 6 و با توجه به مشخصات فنی دو پوشیدنی، افزایش قیمت نسبتا زیادی حتی در مقایسه با قیمت 50 دلاری شیائومی بند 7 داشته است. از آن سو، قیمت 60 دلاری شیائومی بند 7 آن را هم تراز با هواوی بند 7 قرار می‌دهد. قبلا اما قیمت بازار چین شیائومی بند 7 با تبدیل ارز معادل 37 دلار برای نسخه معمولی و 45 دلار برای نسخه NFC اعلام شده بود که حالا به نظر می‌رسد نسخه بازار جهانی این دستبند در مقایسه با نسخه بازار چین افزایش قیمت خواهد داشت.

image

در نهایت از مشخصات فنی شیائومی بند 7 می‌توان به نمایشگر امولد 1.62 اینچی امولد اشاره کرد که می‌تواند اطلاعات بیشتری را نمایش دهد. به علاوه، منبع تغذیه این پوشیدنی هوشمند باتری 180 میلی‌امپر ساعتی است که تا 14 روز عمر خواهد داشت. ویژگی‌های سلامتی شیائومی بند 7 شامل پایشگر ضربان قلب، پایشگر اکسیژن خون ،کنترل کیفیت خواب و پشتیبانی از 120 حالت ورزشی است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)