خانهاخبار
آیپد پرو مجهز به تراشه M2 و شارژ بی‌سیم اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد

آیپد پرو مجهز به تراشه M2 و شارژ بی‌سیم اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد

نسل جدید آیپد پرو احتمالا با دوربین بهبودیافته و تراشه پرچمدار M2 روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۲۴

اپل اخیرا در طی کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) از تراشه پرچمدار و قدرتمند M2 رونمایی کرده است که در محصولاتی مانند مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو 13 اینچی 2022 به کار رفته است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا نسل جدید آیپد پرو را به تراشه پرچمدار M2 مجهز کند تا فرایند بروزرسانی اپل سیلیکون بین دستگاه‌های مختلف این غول فناوری کامل شود.

اپل آیپد پرو که قرار است در سال جاری رونمایی شود به عنوان نسخه بروز شده مدل فعلی آیپد پرو مجهز به M1 روانه بازار خواهد شد. به علاوه، در این گزارش زمان احتمالی عرضه آیپد پرو مجهز به تراشه M2 نیز اعلام شده است که طبق آن، نسل جدید آیپد پرو در بازه زمانی سپتامبر تا اکتبر سال 2022 مصادف با بازه شهریور تا آبان رونمایی خواهد شد.

image

شایان ذکر است که جدا از سخت‌افزار جدید، آیپد پرو نسل جدید به احتمال زیاد از شارژ بی‌سیم و دوربین‌های بهبود یافته بهره خواهد برد. بر اساس شایعاتی که قبلا منتشر شده‌اند، غول فناوری آمریکایی قصد دارد تا آیپد پرو جدید را در اندازه مشابه با آیپد پرو نسل فعلی عرضه کند ولی سال بعد قطعا مدل‌های جدیدی از آپید پرو روانه بازار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که اپل قصد دارد تا آیپد پرو جدید 14.1 اینچی را در سال بعد میلادی معرفی کند و در این راستا، این تبلت به بزرگ‌ترین آیپد معرفی شده توسط اپل بدل خواهد شد. به علاوه، این آیپد پرو احتمالا به نمایشگر mini-LED و فناوری ProMotion مجهز خواهد بود. در حال حاضر، سری آپید پرو در دو اندازه‌ نمایشگر 11 اینچی و 12.9 اینچی در حال فروش است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)