خانهاخبار
سری گلکسی واچ 5 احتمالا از شارژ 10 واتی بهره خواهد برد

سری گلکسی واچ 5 احتمالا از شارژ 10 واتی بهره خواهد برد

اسناد به دست آمده از گواهی FCC نشان می‌دهند که نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ به شارژ سریع 10 واتی مجهز خواهند بود.
۱۴۰۱/۳/۲۴

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، اسناد مربوط به گواهی FCC سه ساعت هوشمند متعلق به سری گلکسی واچ 5 را نشان می‌دهند که با اسم رمز‌های SM-R900، SM-R910 و SM-R920 در لیست این گواهی قرار گرفته‌اند. این سه اسم رمز به ترتیب به نسخه 40 و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو اشاره دارد که براساس شایعات قرار است جایگزین نسخه کلاسیک بشود.

image

 

نکته قابل توجه لیست گواهی FCC پشتیبانی سری گلکسی واچ 5 از شارژ 10 واتی است زیرا شارژر وایرلسی که برای تست‌های آزمایشگاهی سری گلکسی واچ 5 مورد استفاده قرار گرفته است توانی برابر با 10 وات داشته است. سری گلکسی واچ 4 و مدل‌های قبل‌تر از آن همگی از شارژ 5 واتی بهره برده‌اند و حالا شارژ 10 واتی خبر از افزایش چشمگیر سرعت شارژ سری گلکسی واچ 5 می‌دهد. طبق بررسی‌ها، مدت زمان شارژ شدن گلکسی واچ 4 حدود 90 دقیقه است که حالا انتظار می‌رود با عرضه سری گلکسی واچ 5 کاهش پیدا کند.

image

شایان ذکر است که سری گلکسی واچ 5 در کنار توان شارژ بالا از باتری‌های حجیم‌تری نیز برخوردار خواهد بود. در این راستا، گلکسی واچ 5 در نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری به ترتیب از باتری 276 و 397 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد. از آن سو، گلکسی واچ 5 پرو به باتری 572 میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود.

image

در خبری مشابه، افشاگر برجسته به نام Ice Universe ادعا کرده است که شاید گلکسی واچ 5 پرو از طراحی چندان زیبایی بهره نبرد چرا که اطراف نمایشگر آن حاشیه‌ نسبتا زیادی وجود خواهد داشت به طوریکه رنگ آن نیز با رنگ بدنه یکسان نمی‌باشد. به علاوه، این افشاگر قبلا نیز ادعا کرده بود که گلکسی واچ 5 پرو برخلاف مدل کلاسیک از حلقه چرخان معروف ساعت‌های سامسونگ بی‌بهره خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی سری گلکسی واچ 5 می‌توان به سنسور سنجش دمای بدن کاربر اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)