خانهاخبار
گوشی پرچمدار موتورولا فرانتیر به همراه یک گوشی ناشناخته دیگر در گواهی CMIIT قرار گرفتند

گوشی پرچمدار موتورولا فرانتیر به همراه یک گوشی ناشناخته دیگر در گواهی CMIIT قرار گرفتند

جدیدترین گوشی پرمیوم موتورولا احتمالا به اولین پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بدل خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۲۳

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، دو گوشی هوشمند متعلق به برند موتورولا در لیست گواهی CMIIT دیده شده‌اند که با اسم رمز XT2251-1 و XT2243-2 شناخته می‌شوند. در این راستا، اسم رمز XT2251-T متعلق به پرچمدار موتورولا به نام موتورولا فرانتیر است که قرار است به زودی و در ماه ژوئیه میلادی مصادف با بازه تیر مرداد در چین عرضه شود و از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد.

image

image

 

دیگر گوشی حاضر در لیست نیز به احتمال زیاد به سری موتو اج تعلق دارد. البته باید اشاره کرد که متأسفانه در لیست CMIIT جزئیات فنی این دو گوشی هوشمند قرار نگرفته است و تنها اسم رمز آن‌ها دیده شده است. شایان ذکر است که اخیرا گزارش‌هایی در دسترس قرار گرفته‌اند که خبر می‌دهند گوشی پرچمدار موتورولا فرانتیر به عنوان اولین گوشی پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک روانه بازار خواهد شد. به علاوه، این گوشی احتمالا با نام موتو اج 30 الترا برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

image

موتورولا فرانتیر

از مشخصات فنی موتورولا فرانتیر می‌توان به نمایشگر 6.8 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد که توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68 واتی تغذیه می‌شود و میزبان دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در پنل پشتی این پرچمدار نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. همانطور که اشاره شد، سخت‌افزار موتورولا فرانتیر شامل تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.1 همراه خواهد بود.

image

موتو اج 2022

در نهایت باید اشاره کرد شایعه‌ای در چند وقت گذشته به گوش رسیده است مبنی بر اینکه گوشی موتورولا اج 2022 در حال توسعه است و از مشخصات فنی مانند نمایشگر 6.5 اینچی pOLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی، تراشه دایمنسیتی 1050، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد. به علاوه، احتمال دارد گوشی حاضر در لیست CMIIT با اسم رمز XT2243-2 همان موتو اج 2022 باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)