خانهاخبار
هدفون گلکسی بادز پرو 2 احتمالا ماه بعد معرفی خواهد شد

هدفون گلکسی بادز پرو 2 احتمالا ماه بعد معرفی خواهد شد

نسل جدید ایربادز و گوشی‌های تاشو سامسونگ در طی دو ماه جاری معرفی خواهد شد
۱۴۰۱/۳/۲۳

سامسونگ سری ایربادزهای زیادی را با نام گلکسی بادز روانه بازار کرده است که در جلب نظر کاربران مختلف موفق عمل کرده‌اند. در این راستا، گزارشی جدید منتشر شده است که اذعان دارد غول فناوری کره جنوبی قصد دارد مدل جدیدی از گلکسی بادز را روانه بازار کند.

در چند وقت گزارش‌های زیادی در دسترس قرار گرفته بود که خبر می‌داد سامسونگ برنامه دارد هدفون جدیدی را به زودی معرفی کند و حالا این گزارش ادعا کرده است که این هدفون جدید متعلق به سری گلکسی بادز پرو خواهد بود که نسخه پرمیوم سری گلکسی بادز محسوب می‌شود. طبق این گزارش، هدفون گلکسی بادز پرو 2 احتمالا در ماه ژوئیه میلادی مصادف با بازه زمانی تیر مرداد رونمایی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که نام نسل جدید هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو 2 است و یا به عنوان گلکسی بادز 3 روانه بازار خواهد شد.

image

شایان ذکر است که نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 نیز قرار است در ماه اوت میلادی مصادف با مرداد شهریور معرفی شوند ولی به نظر می‌رسد زمان رونمایی مدل جدید گلکسی بادز پرو حدود یک ماه زودتر انجام خواهد شد. باید اشاره کرد که علی‌رغم مشخص نشدن زمان رونمایی هدفون گلکسی بادز پرو 2، رنگ‌بندی این ایربادز لو رفته است. براساس این شایعه، گلکسی بادز پرو 2 در سه رنگ گرافیتی، بنفش و سفید عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود در طی روزها و هفته‌های مانده به زمان رونمایی هدفون جدید سامسونگ گزارش‌ها و اخبار تازه‌تری پیرامون گلکسی بادز پرو 2 در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)