خانهاخبار
اولین تصاویر واقعی گلکسی زد فلیپ 4 تغییرات ظاهری آن را نشان می‌دهند

اولین تصاویر واقعی گلکسی زد فلیپ 4 تغییرات ظاهری آن را نشان می‌دهند

نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ احتمالا در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۲۲

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 که سال گذشته معرفی شد تغییرات زیادی را در مقایسه با نسل قبلی خود به همراه داشت و با نمایشگر کاور بزرگ‌تر و طراحی دوربین متفاوتی عرضه شد. در این راستا، شایعات اخیر اذعان داشته‌اند که نسل جدید گلکسی زد فلیپ موسوم به زد فلیپ 4 نیز از تغییرات ظاهری بهره خواهند برد و حالا این جزئیات ظاهری در تصاویر واقعی جدیدی که از این گوشی منتشر شده است به خوبی دیده می‌شود.

image

 

این تصاویر که توسط یوتیوبری به نام Mr-TechTalkTV در دسترس قرار گرفته است، برای اولین بار است که طراحی گلکسی زد فلیپ 4 را نشان می‌دهند. طبق این تصاویر، نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ 4 مشابه نسل قبلی خواهد بود و از اندازه 6.7 اینچی بهره خواهد برد. البته باید اشاره کرد محل تاخوردگی لولای نمایشگر کمتر از قبل به چشم می‌آید که این موضوع قبلا در شایعه‌ای مورد بحث قرار گرفته بود.

image

 

حاشیه نمایشگر گلکسی زد فلیپ 4 نیز مقداری کمتر شده است و همانطور که شایعات اخیر نیز ادعا کرده‌اند، لولای آن نیز کوچک‌تر شده است. شایان ذکر است که همچنان حفره خالی بین دو سوی نمایشگر در حالت تا شده باقی مانده است و در نتیجه به نظر می‌رسد عملکرد لولای آن تفاوت چندانی با گلکسی زد فلیپ 3 ندارد. به علاوه، در گزارش این یوتیوبر ذکر شده است که نمایشگر کاور نیز بزرگ‌تر از نسل قبلی است. در این راستا، برخی از گزارش‌های غیر رسمی اذعان داشته‌اند نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 4 به 2.1 اینچ رسیده است.

image

 

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز بدون تغییر بوده است و همچنان در سمت راست بدنه قرار گرفته است و با کلید پاور ادغام شده است. طراحی دوربین و مشخصات فنی دوربین‌های گلکسی زد فلیپ 4 نیز مشابه نسل قبلی است و انتظار می‌رود نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره ببرد. پنل پشتی و جلویی گلکسی زد فلیپ 4 نیز احتمالا توسط آلومینیوم محافظ پوشش داده خواهد شد.

این منبع خبری همچنین ادعا کرده است که طول عمر باتری گلکسی زد فلیپ 4 نیز در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 3 افزایش داشته است. در این راستا، به نظر می‌رسد شایعاتی که اذعان کرده‌اند حجم باتری گلکسی زد فلیپ 4 برابر با 3700 میلی‌امپر ساعت است حقیقت دارد. افزایش حجم باتری گلکسی زد فلیپ 4 می‌تواند دلیل خوبی برای افزایش ضخامت این گوشی نیز باشد.  باید اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ 3 علی‌رغم شناخته شدن آن به عنوان محبوب‌ترین گوشی تاشو سال 2022 از مشکلاتی مانند باتری ضعیف رنج می‌برد و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با رفع این ایراد گلکسی زد فلیپ 4 را به گوشی بی‌نقص بازار گوشی‌های تاشو بدل سازد.

image

در نهایت، گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا از شارژ سریع 25 واتی بهره خواهد برد که در مقایسه با شارژ 15 واتی نسل قبلی بهبود خوبی خواهد داشت. به علاوه، قلب تپنده گلکسی زد فلیپ 4 نیز به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه داخلی 512 گیگابایتی همراه خواهد بود. زمان رونمایی احتمالی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 نیز برابر با 10 اوت مصادف با 19 مرداد خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)