خانهاخبار
پوکو F4 در نسخه حافظه رم 12 گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد

پوکو F4 در نسخه حافظه رم 12 گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد

گوشی جدید پوکو از تراشه اسنپدراگون 870 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۲۲

در چند وقت اخیر پوکو تیزرهایی از جدیدترین گوشی خود موسوم به پوکو F4 منتشر کرده است که اعلام کرده‌اند این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 870 بهنیه‌سازی شده بهره خواهد برد که عملکرد پایدار آن توسط سیستم خنک‌کنندگی LiquidCool 2.0 کنترل خواهد شد. امروز نیز پوکو با انتشار تیزری از دیگر جزئیات سخت‌افزاری پوکو F4 خبر داد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

image

بنابر تیزر رسمی پوکو F4 که در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، این گوشی در یک مدل حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 روانه بازار خواهد شد که در نوع خود جالب توجه است چرا که اکثر گوشی‌های میان‌رده به حافظه رم 8 گیگابایتی مجهز هستند. حالا اما رم 12 گیگابایتی پوکو F4 عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند آن را نشان می‌دهد. به علاوه، نوع حافظه داخلی پوکو F4 نیز UFS 3.1 است که باز هم در اکثر گوشی‌های رده بالا بازار یافت می‌شود.

image

شایان ذکر است که پوکو F4 اخیرا نیز در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت که حافظه رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 آن را نشان می‌داد. همچنین چندی پیش تصاویر رسمی پوکو F4 در دسترس قرار گرفت که براساس آن‌ها مشخص شد گوشی جدید پوکو به دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز است.

image

image

باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، پوکو F4 احتمالا نسخه ری‌برند شده ردمی K40S است و در نتیجه ممکن است مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند مشابه یکدیگر باشد. در این راستا، پوکو F4 احتمالا از نمایشگر امولد 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد که توسط باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی تغذیه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی پوکو F4 می‌توان سنسور اثر انگشت کنار بدنه، اسپیکرهای استریو و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نام برد. دو دوربین دیگر گوشی پوکو نیز احتمالا لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)