خانهاخبار
وان پلاس 10T 5G احتمالا از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول استفاده خواهد کرد

وان پلاس 10T 5G احتمالا از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول استفاده خواهد کرد

به تازگی شاهد انتشار گمانه‌زنی‌هایی درباره نوع چیپست به کار رفته در گوشی وان پلاس 10T 5G توسط برخی از افشاگران هستیم.
۱۴۰۱/۳/۲۰

در هفته گذشته، یکی از افشاگران به نام «مکس جی»، به این امر اشاره کرده که وان پلاس تنها قصد معرفی یک پرچمدار دیگر در سال جاری میلادی را دارد که نام آن، وان پلاس 10T 5G بوده و با نام کدی «Ovaltine» شناخته می‌شود. در حال حاضر، این شرکت تنها گوشی وان پلاس 10 پرو را در ماه ژانویه روانه بازار کرده و خبری از نسخه معمولی یا نسخه الترا نیست.

image

 

وان پلاس 10T 5G، قرار است تا جای نسخه معمولی را پر کرده و نمایشگر آن نیز اندکی کوچک‌تر از نسخه پرو خواهد بود؛ اما فعلا اطلاعات بیشتری درباره آن وجود ندارد. شرکت وان پلاس معمولا در گوشی‌های با پسوند T خود، از چیپستی جدید‌تر استفاده کرده و به گفته افشاگر دیگری به نام Abhishek Yadav، این گوشی دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول خواهد بود.

image

 

چندی پیش، باور‌ها بر این بود که وان پلاس قصد عرضه نسخه الترای گوشی وان پلاس 10 را به همراه این چیپست دارد؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت فعلا از عرضه یک گوشی الترا منصرف شده و یا از ابتدا، برنامه‌ای برای ساخت چنین محصولی نداشته است. لازم به ذکر است که شرکت کوالکام در هنگام معرفی چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، لیستی از برخی شرکت‌های سازنده گوشی که از چیپست استفاده می‌کنند را نمایش داده که نام وان پلاس نیز در بین این برند‌ها دیده می‌شد.

شرکت وان پلاس از زمان سری وان پلاس 7، یک گوشی با پسوند T از سری پرو را منتشر نکرده و به نظر می‌رسد که امسال نیز شاهد تغییر این روند نخواهیم بود؛ اما در صورت ارائه وان پلاس 10T 5G به همراه اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، در نوع خود عجیب است که این مدل دارای چیپست بهتر و قدرتمندتری نسبت به وان پلاس 10 پرو خواهد بود.

image

 

وان پلاس 10T 5G همچنین قرار است تا سرعت شارژ بالاتری داشته باشد و همانند گوشی 10R، در این نسخه شاهد پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی خواهیم بود. سرعت شارژ در این گوشی، نسبت به شارژ ۸۰ واتی وان پلاس 10 پرو نسبتا دو برابر شده است.

در بخش دوربین، احتمالا تغییرات خاصی صورت نگرفته و شاهد همان سیستم دوربین سه گانه با سنسورهای ۴۸، ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود که در همکاری با شرکت معروف «هسل‌بلاد» ساخته شده‌اند. درباره مشخصات احتمالی گوشی جدید شرکت وان پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، وان پلاس 10T 5G گوشی خوبی از آب در می‌آید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)