خانهاخبار
شیائومی رسما تایید کرد پوکو F4 به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز خواهد بود

شیائومی رسما تایید کرد پوکو F4 به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز خواهد بود

میان‌رده جدید شیائومی از دوربین 64 مگاپیکسلی و شارژ 67 واتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۱۹

اخیرا پوکو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توئیتر خبر داد سری پوکو F4 روانه بازارهای جهانی خواهد شد. در این راستا، دیروز مشخصات فنی نسخه استاندارد این سری موسوم به پوکو F4 لو رفت و همه جزئیات کلیدی آن فاش شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوکو خود دست به کار شده و نوع تراشه به کار رفته در این گوشی را به صورت رسمی اعلام کرد.

image

براساس گزارش رسمی حساب رسمی پوکو هند در توئیتر، پوکو F4 از تراشه قدیمی ولی قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد که طبق ادعای این برند زیر مجموعه شیائومی بهینه‌ترین پردازنده محسوب می‌شود. باید اشاره کرد که تراشه ذکر شده در دیگر گوشی شیائومی به نام پوکو F3 و نسخه چینی آن موسوم به ردمی K40 به کار رفته است. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 870 قلب تپنده دیگر گوشی‌های قاتل پرچمدار مانند ریلمی جی‌تی نئو 3T و ریلمی جی‌تی نئو 2 بوده است.

image

شایان ذکر است که گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که پوکو F4 نسخه ری‌برند شده ردمی K40S محسوب می‌شود چرا که طراحی لو رفته از گوشی پوکو با ظاهر کلی گوشی ردمی شباهت زیادی دارد. حالا با توجه به خبر رسمی پوکو، این ادعا درست به نظر می‌رسد زیرا ردمی K40S نیز به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز است.

image

طبق شایعات پیشین، پوکو F4 از نمایشگر 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از دالبی ویژن بهره می‌برد. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 870 این گوشی با حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه خواهد بود. نرم‌افزار این گوشی مطابق انتظار اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 است و از باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی تغذیه می‌کند.

در پنل پشتی پوکو F4 نیز احتمالا دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. از دیگر مشخصات فنی این میان‌رده می‌توان به اسپیکرهای استریو و سنسور اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)