خانهاخبار
موتورولا از گوشی‌های موتو G62 5G و G42 رونمایی کرد

موتورولا از گوشی‌های موتو G62 5G و G42 رونمایی کرد

شرکت موتورولا به تازگی و در سکوت خبری از گوشی‌های جدیدی به نام موتو G62 5G و G42 رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۳/۱۹

شرکت موتورولا به تازگی و در سکوت خبری از دو عضو جدید سری گوشی‌های موتو G رونمایی کرده است. این گوشی‌های که موتورولا موتو G62 5G و G42 نام دارند؛ به زودی روانه بازار کشور برزیل شده و در آینده نزدیک نیز شاهد عرضه آنها در بازار‌های اروپا، آمریکای لاتین، آسیا، هند و خاورمیانه خواهیم بود.

 

موتورولا موتو G62 5G

image

 

گوشی موتورولا موتو G62 5G دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 480+ بوده و نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه دارد. این نمایشگر، از نوع پانچ هول یا حفره دار بوده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی در قسمت میانی بالای آن قرار گرفته است. در پشت گوشی، شاهد یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز در آن به چشم می‌خورد. موتورولا موتو G62 5G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره برده و حداکثر سرعت شارژ آن معادل با ۲۰ وات است.

 

این گوشی اسپیکر‌های استریو را به همراه داشته و پشتیبانی از دالبی اتموس نیز در آن دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت موتو G62 5G روی دکمه پاور آن واقع شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و سبز به بازار آمده ولی هنوز از قیمت و زمان دقیق عرضه آن اطلاعی نداریم.

 

موتورولا موتو G42

 

در سوی دیگر، گوشی موتورولا موتو G42 را داریم که در بخش‌های پردازنده و نمایشگر، تفاوت‌هایی اساسی با موتو G62 5G دارد. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 استفاده کرده و نمایشگر ۶.۴ اینچی آن، از نوع اولد است. این نمایشگر، رزولوشن فول اچ دی پلاس را داشته ولی متاسفانه فاقد نرخ نوسازی بالا بوده و با یک پنل ۶۰ هرتزی روبرو هستیم.

این گوشی هم دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که همانند مدل دیگر، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی بوده و درون پانچ هول واقع در قسمت بالای نمایشگر به چشم می‌خورد.

این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و امکان افزایش حافظه داخلی نیز به لطف پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD وجود دارد. موتورولا موتو G42 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و از شارژ ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MyUX به بازار می‌آید. موتو G42 در رنگ‌های آبی و رز گلد در دسترس کاربران قرار گرفته ولی این شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است.

 

درباره گوشی‌های جدید و مقرون به صرفه شرکت موتورولا چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)