خانهاخبار
مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای گوشی تاشو سرفیس دوئو 2 منتشر کرد

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای گوشی تاشو سرفیس دوئو 2 منتشر کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی را برای گوشی تاشو سرفیس دوئو 2 خود منتشر کرده که بهبود‌هایی برای نمایشگر بیرونی این گوشی و همچنین قلم اسلیم پن 2 را به همراه دارد.
۱۴۰۱/۳/۱۹

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی را برای گوشی تاشو سرفیس دوئو 2 خود منتشر کرده است که ویژگی‌هایی جدیدی را به این محصول اضافه می‌کند. این آپدیت حجم ۷۳۶ مگابایتی داشته و شماره ورژن آن نیز 2022.418.98 است.

image

 

در این آپدیت، شاهد بهبود‌هایی برای نمایشگر بیرونی گوشی هستیم که مایکروسافت آن را گلنس بار نامیده است. گلنس بار، یک بخش نازک از نمایشگر گوشی بوده که در هنگام بسته بودن محصول، در بخش لولا قابل مشاهده است و اطلاعاتی چون ساعت، تاریخ و اعلان‌ها را نمایش می‌دهد. این آپدیت جدید، امکان نمایش اعلان‌ها از اپلیکیشن‌های سوم شخص را نیز به گلنس بار می‌آورد که پیش‌تر، تنها قابلیت نمایش اعلان پیامک‌ها، پیام‌های صوتی و پیغام‌های مایکروسافت تیمز را داشت.

قلم استایلس اسلیم پن 2 نیز در این نسخه بهبودهایی را دریافت کرده است و آپدیت جدیدی که برای فریم‌ور آن منتشر شده، امکان اتصال اتوماتیک آن به سرفیس دوئو 2 را نیز فراهم می‌کند. اسلیم پن 2 امکان دریافت آپدیت‌ها در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی را داشته و به‌روزرسانی آن اصلا دشوار نیست. این قلم هوشمند پس از آپدیت به نسخه 5.133.139، امکان اتصال اتوماتیک به سرفیس دوئو را نیز پیدا خواهد کرد.

image

 

از جمله تغییرات دیگر صورت گرفته در این آپدیت می‌شود به بهینه سازی سیستم شارژ و همچنین اضافه شدن بازخورد لرزشی به تنظیمات اپلیکیشن دوربین نیز اشاره کرد. پشتیبانی از DFCI به این گوشی اضافه شده و مایکروسافت همچنین بهبود‌هایی را نیز در بخش دوربین اعمال کرده است.

نسل اول این گوشی یا همان مایکروسافت سرفیس دوئو نیز آپدیتی را دریافت کرده که البته، تغییرات خاصی را به همراه نداشته و تنها ثبات دستگاه را افزایش می‌دهد. نسخه آپدیت منتشر شده برای نسل اول سرفیس دوئو، 2022.418.56 است.

image

 

درباره گوشی تاشو مایکروسافت و آپدیت منتشر شده برای آن چه می‌اندیشید؟ آیا مایکروسافت موفق خواهد شد تا به یک مدعی جدی در بازار گوشی‌های تاشو تبدیل شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)