خانهاخبار
شیائومی پوکو X4 GT با دریافت گواهی NBTC یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

شیائومی پوکو X4 GT با دریافت گواهی NBTC یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

به تازگی گوشی جدید شیائومی پوکو X4 GT موفق به دریافت گواهی NBTC شده و به نظر می‌رسد که باید در آینده نزدیک منتظر رونمایی از این محصول باشیم.
۱۴۰۱/۳/۱۹

برند محبوب پوکو که از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی محسوب می‌شود؛ در ماه فوریه از گوشی پوکو X4 پرو 5G رونمایی کرد و اکنون نیز شاهد دریافت گواهی NBTC توسط گوشی شیائومی پوکو X4 GT هستیم. این امر، خبر از عرضه این محصول در آینده نزدیک می‌دهد؛ اما متاسفانه، شاهد اشاره‌ای به مشخصات سخت افزاری این گوشی با شماره مدل 22041216G نیستیم.

image

 

با استناد به شایعات، شیائومی پوکو X4 GT قرار است تا نسخه‌ای ری‌برند شده از گوشی ردمی نوت 11T پرو باشد که در ماه گذشته شاهد معرفی آن بودیم. این گوشی دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100، نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۸۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی بود. از جمله دیگر این محصول، می‌شود به اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور اشاره کرد.

image

 

شیائومی ردمی نوت 11T پرو به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 به بازار آمده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. انتظار می‌رود که پوکو X4 GT نیز مشخصات سخت افزاری مشابهی را داشته باشد و تنها در بخش طراحی است که این دو محصول با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.

درباره گوشی شیائومی پوکو X4 GT و مشخصات احتمالی آن چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما این گوشی ارزش خرید را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)