خانهاخبار
اپل احتمالا یک آپید پرو 14.1 اینچی با رم 16 گیگابایتی را اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد

اپل احتمالا یک آپید پرو 14.1 اینچی با رم 16 گیگابایتی را اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد

به تازگی گزارشی منتشر شده است که اذعان دارد اپل قصد دارد امسال مدل‌های قدرتمندی از آیپد پرو را روانه بازار کند.
۱۴۰۱/۳/۱۹

سری تبلت‌های پرطرفدار و موفق آپید پرو سال پیش به صورت رسمی معرفی شد که در جلب نظر کاربران بسیار موفق کرد. یکی از دلایل عمده موفقیت آپید پرو سخت‌افزار قدرتمند آن است که از تراشه پرچمدار M1 تشکیل شده است. این تراشه قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد و به کاربران این امکان را داد تا طیف کاربری گسترده‌ای را آیپد پرو تجربه کنند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری آمریکایی برنامه دارد تا نسخه بروز شده‌ای از آیپد پرو را در طی ماه‌های جاری رونمایی کند که از نمایشگر بزرگ 14.1 اینچی بهره می‌برد.

اگر این گزارش به حقیقت بپیوندد، این دستگاه به اولین تبلت اپل با نمایشگر 14.1 اینچی بدل خواهد شد. به علاوه، این تبلت جزو اندک محصولات قابل حمل اپل است از نمایشگر بزرگ بهره می‌برد. در حال حاضر، مدل‌های مختلف آیپد پرو در دو اندازه 11 اینچی و 12.4 اینچی در دسترس هستند.

image

شایان ذکر است که طبق این گزارش، سری آیپد پرو که امسال معرفی می‌شوند در کانفیگ رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی روانه بازار خواهند شد. در این راستا، مدل جدید آیپد پرو اگر با تراشه قدرتمند M2 همراه شود می‌تواند به یکی از قوی‌ترین تبلت‌های حال حاضر بازار تبدیل شود. به علاوه، مدل‌های 11 اینچی و 12.9 اینچی آپید پرو 2022 احتمالا تغییرات زیادی در مقایسه با نسل قبلی نخواهند داشت. البته اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه حاشیه نمایشگر آپید پرو 12.9 اینچی 2022 مقداری کاهش خواهد یافت

در نهایت باید اشاره کرد در حالی که هنوز برنامه زمانی اپل برای رونمایی از مدل‌های جدید آیپد پرو مشخص نشده است، انتظار می‌رود این محصولات همراه با نسل بعدی سری پرچمدار آیفون معرفی شود. به علاوه، در این رویداد ممکن است دیگر محصولات کوپرتینو نشین‌ها شامل اپل واچ سری 8 و ایرپادز پرو 2 معرفی شوند.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)