خانهاخبار
طراحی پوکو F4 در تصاویر واقعی آن لو رفت

طراحی پوکو F4 در تصاویر واقعی آن لو رفت

گوشی جدید پوکو احتمالا به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی K40S روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۱۸

اوایل هفته جاری بود که پوکو رسما اعلام کرد که سری پوکو F4 روانه بازارهای جهانی خواهد شد و این سری گوشی‌های هوشمند با تمرکز ویژه بر نمایشگر و کیفیت صدا توسعه داده شده است. در همین راستا، نسخه استاندارد سری پوکو F4 که به نظر مدل پایین‌رده این سری محسوب می‌شود در لیست چندین گواهی‌های مختلف دیده شده. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر واقعی پوکو F4 منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

image

طبق این تصاویر به اشتراک گذاشته شده، پوکو F4 از حاشیه‌های تخت و پنل پشتی صاف بهره می‌برد که طراحی آن را به سایر گوشی‌های پوکو نزدیک می‌کند. به علاوه، در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی همراه با هوش مصنوعی و لرزشگیر اپتیکال قرار دارد. در سمت راست بدنه نیز سنسور اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور و کلیدهای فیزیکی کنترل حجم صدا قرار دارد.

image

 

این تصویر همچنین تایید می‌کند که پوکو F4 در یک نسخه سبز رنگ عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که قبلا گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه پوکو F4 نسخه ری‌برند شده ردمی K40S خواهد بود که حالا با انتشار این تصویر این شایعه نیز تایید شد چرا که طراحی این دو گوشی مشابه یکدیگر است.

image

ردمی K40S

مشخصات فنی احتمالی پوکو F4

طبق گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده‌اند، پوکو F4 از نمایشگر امولد E4 با اندازه 6.67 اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود که در کنار حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 قرار خواهد گرفت. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری 4520 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی است. نرم‌افزار پوکو F4 همانطور که انتظار می‌رفت اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)