خانهاخبار
نت هشتم موسیقی x نام گرفت!

نت هشتم موسیقی x نام گرفت!

موسیقی زبان مشترک همه موجوداته...
۱۴۰۱/۳/۱۸

موسیقی زبان مشترک همه موجوداته. این ادعا رو هم حس موجودات تائید کرده و هم علم ثابت کرده. طوریکه اگه حتی برای گیاهان موسیقی پخش بشه رشدشون بهتر میشه. توی این مطلب روی صحبت ما با دوستداران موسیقیه. البته همه انسان ها از هر سن و هر سلیقه ای، بالاخره به یک ژانر از موسیقی علاقمند هستن.

لذت بردن از صدای خواننده مورد علاقتون زمانی کامل میشه که اون صدا رو با کیفیت هر چه بیشتر بشنوین، پس هرچقدر هم علاقه به شنیدن در شما موج بزنه باز هم به یک X نیاز دارین تا این لذت تکمیل بشه. با ما همراه باشین تا x شما رو بهتون تقدیم کنیم.

غوغای موسیقی با سیستم صوتی Pure Sound

میخوایم لذت شنیدن موسیقی رو گره بزنیم به بالاترین کیفیت صدا یعنی سیستم Pure Sound که توی تلویزیون های ایکس ویژن در نظر گرفته شده. حالا دیگه شنیدن کیفیت بینهایت موسیقی در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن، اونم با دو بلند گوی 12 واتی که در جلوی تلویزیون تعبیه شده تجربه‌ای لذت بخش از شنیدن صدای با کیفیت رو بهتون هدیه میکنه.

اینجاست که میفهمیم: نت هشتم موسیقی، تلویزیون ایکس ویژن نام داره!

صدای واقعی موسیقی با سیستم صوتی Pure Sound

کیفیت صدای Pure Sound، در تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن باعث میشه صدایی رسا و پرقدرت به گوش شما برسه. همچنین با توجه به طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون ایکس ویژن، صدا بدون برخورد با مانع و به طور مستقیم به گوش میرسه تا لذت شنیدن رو دو چندان کنه.

تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن از رزولوشن تصویر 4K پشتیبانی میکنن، و این یعنی ترکیب لذت بخش تصویر و صدا برای تجربه ای بی نظیر که با استفاده از تکنولوژی HDR به کار رفته در تلویزیون های ایکس ویژن تکمیل میشه. تکنولوژی HDR، نرخ کنتراست و تنوع و وضوح رنگ ها رو بالا میبره و باعث نمایش تصاویر واقعی و طبیعی تر با رنگ های جذاب تر میشه.

با خرید تلویزیون ایکس ویژن، جایزه نقدی ببر و توی قرعه کشی شرکت کن

اگر اهل موسیقی هستی تلویزیون های ایکس ویژن بهترین انتخابه برات. چون علاوه بر کیفیت پخش موسیقی، توی جشنواره خرید جدیدش برات کلی هدیه در نظر گرفته.

اگر اهل موسیقی هستی تلویزیون ایکس ویژن بهترین انتخابه

با خرید تلویزیون مدل XYU715 یا تلویزیون مدل XYU725 ایکس ویژن که دو سایز 50 و 55 اینچ موجودن هستن در بازه زمانی کمپین (همه به یک ایکس ویژن نیاز دارند)، علاوه بر اینکه برنده جایزه نقدی میشین؛ در قرعه کشی  هم شرکت داده می شین.

شرایط شرکت توی قرعه کشی جشنواره تلویزیون های ایکس ویژن اینطوریه که اهل هرچی که باشی: از سرگرمی و موسیقی گرفته تا طبیعت، فیلم و فوتبال جایزه مرتبط با علاقتو دریافت میکنی. پس تا دیر نشده به صفحه خرید تلویزیون های ایکس ویژن برو، با خرید آنلاین یکی از تلویزیون مدل XYU715 و تلویزیون مدل XYU725 ایکس ویژن هم جایزه نقدی ببر و هم توی قرعه کشی هم شرکت کن.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)