خانهاخبار
مینگ چی کو: ۷ میلیون مک بوک ایر در نیمه دوم ۲۰۲۲ به فروش خواهد رسید

مینگ چی کو: ۷ میلیون مک بوک ایر در نیمه دوم ۲۰۲۲ به فروش خواهد رسید

همچنین کو خبر از یک رنگ جدید برای مک بوک ایر جدید داده است.
۱۴۰۱/۳/۱۶
در حالی که مارک گرمن در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرد که اپل قصد ندارد تا رنگ بندی جدیدی را به خط تولید مک بوک ایر جدید اضافه کند، اما مینگ چی کو با اظهار نظرهای متفاوتی نسبت به او، بازی را تغییر داده است.

کو معتقد است که مک بوک ایر جدید در کنار سه رنگ اصلی (خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی) یک رنگ جدید را نیز با خود به همراه خواهد داشت. اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که بر اساس شایعات، بنا بر این بود که رنگ بندی ارائه شده برای آیمک ۲۴ اینچی به این محصول نیز راه پیدا کند.

البته مک بوک ایر جدید مانند مک بوک پروها به ناچ مجهز شده و احتمالا از درگاه مگ سیف نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Kuo پیش بینی کرده است که اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی (۲۰۲۲) بین ۶ تا ۷ میلیون از این دستگاه را به فروش خواهد رساند که البته این موضوع می‌تواند به دلیل پاندمی جدید کرونا در کشور چین خواهد بود و در صورت از بین رفتن مشکلات، می‌توان روی اعداد و ارقام بیشتری نیز حساب باز کرد.

image

ظاهر احتمالی مک بوک ایر جدید در رنگ آبی

البته پاندمی کرونا ظاهرا روی تولید خانواده آيفون 14 اثری نخواهد گذاشت، اما نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد خط تولید مک‌ها صحبت کرد. مارک گرمن در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که نسخه جدید مک بوک پرو که طبق برنامه ریزی‌ها قرار بود در رویداد WWDC 2022 معرفی شود، به دلیل پاندمی کرونا با تأخیر رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

پیش بینی‌های او در مورد مکبوک ایر جدید نیز به صورت زیر است:

  • زبان طراحی جدید (تا حدودی شبیه به مکبوک پروهای ۲۰۲۲)
  • رنگ‌های جدید (آبی تیره، خاکستری قضایی، نقره‌ای و طلایی)
  • نمایشگر ۱۳ اینچ
  • پورت‌های USB-C
  • درگاه مگ سیف برای شارژ
  • مجهز به تاچ آیدی (سنسور اثر انگشت)

به نظر شما آیا در رویداد امشب اپل، اثری از مکبوک ایرهای جدید دیده می‌شود؟ مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما در کامنت‌ها هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)