خانهاخبار
جزئیات نمایشگر گوشی Nothing Phone 1 لو رفت

جزئیات نمایشگر گوشی Nothing Phone 1 لو رفت

اولین گوشی برند Nothing احتمالا از نمایشگر 120 هرتزی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۳/۱۶

شایعات و گزارش‌های زیادی پیرامون اولین گوشی برند Nothing به نام Nothing Phone (1) تا به امروز منتشر شده است که باعث شده است تا این گوشی به یکی از محصولات موردانتظار سال جاری بدل شود. در همین راستا، قبلا رسما تایید شده بود که Nothing Phone (1) از پنل پشتی شفاف و تراشه اسنپدراگون بهره خواهد برد. حالا امروز در ادامه این گزارش‌ها، خبری منتشر شده است که حاوی اطلاعاتی درباره نمایشگر این گوشی هوشمند است.

بر اساس این گزارش که توسط TechDroider در دسترس کاربران قرار گرفته است، گوشی Nothing Phone (1) از نمایشگر 6.55 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که طبق ادعای این خبرگزاری از حایشه نمایشگر بسیار کمی برخوردار خواهد بود. البته باید اشاره کرد که قبلا نیز شایعه شده بود که حاشیه نمایشگر Nothing Phone (1) بسیار ناچیز خواهد بود و پنل جلویی این گوشی جلوه زیبایی خواهد داشت. همچنین به احتمال زیاد نرخ نوسازی این نمایشگر بین 90 تا 120 هرتز قابل انتخاب خواهد بود.

image

مشخصات فنی احتمالی Nothing Phone (1)

براساس شایعاتی که قبلا منتشر شده‌اند، قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک خواهد بود که با حافظه رم تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی تا 128 گیگابایت به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. نرم‌افزار Nothing Phone (1) اندروید 12 برپایه رابط کاربری اختصاصی NothingOS خواهد بود که احتمالا تا سه سال بروزرسانی نرم‌افزاری و تا چهار سال بروزرسانی پچ امنیتی را دریافت خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که زمان احتمالی رونمایی گوشی Nothing Phone (1) برابر با 21 ژوئیه مصادف با 30 تیر خواهد بود. همچنین این گوشی هوشمند به نظر محصولی مقرون به صرفه خواهد بود چرا که شایعه شده است برچسب قیمتی آن زیر 500 دلار خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)