خانهاخبار
گوشی‌های متعلق به سری نوکیا G و نوکیا X در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد

گوشی‌های متعلق به سری نوکیا G و نوکیا X در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد

به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند نوکیا قصد عرضه گوشی‌های جدیدی دارد که از شبکه 5G و تراشه اسنپدراگون 480+ بهره می‌برند.
۱۴۰۱/۳/۱۶

همانطور که می‌دانیم، در سال‌های دور برند نوکیا یکی از برترین تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شد که به نوعی بازار را در اختیار خود داشت و به شناخته‌ترین شده نام این حوزه بدل شده بود. اما در حال حاضر برند نوکیا دیگر سهم چندانی در بازار ندارد و به مانند سابق در بین برترین‌های بازار گوشی‌های هوشمند قرار ندارد. البته باید اشاره کرد که نوکیا همچنان به توسعه گوشی‌های مختلف ادامه می‌دهد و حتی با استراتژی معروف خود یعنی توسعه گوشی‌هایی با ظاهر پرمیوم ولی قیمتی مناسب موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده است.

در همین راستا، گزارشی منتشر شده است که خبر می‌دهد در طی سال جاری میلادی نوکیا گوشی‌های متنوعی متعلق به برند نوکیا X و G را روانه بازار خواهد کرد که از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 480+ بهره می‌برند و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، در این گزارش ذکر شده است که این گوشی‌های هوشمند در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهند شد که نشان می‌دهد برنامه این تولیدکننده برای شش‌ماهه پایانی سال 2022 بسیار فشرده است.

image

شایان ذکر است که هنوز متأسفانه جزئیات فنی و نام این گوشی‌های هوشمند مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود این گوشی‌ها از نمایشگر 120 هرتزی برخوردار باشند. همچنین از گوشی‌هایی که قرار است توسط نوکیا عرضه شوند می‌‌توان به نوکیا XR21، نوکیا X12 و نوکیا X11 اشاره کرد. همانطور که اشاره شد، قلب تپنده این گوشی‌ها تراشه اسنپدراگون 480+ خواهد بود که نسخه بهینه شده اسنپدراگون 480 محسوب می‌شود. البته تفاوت این تراشه با نسخه قبلی خود مربوط به افزایش 200 مگاهرتزی هسته‌های A76 و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)