خانهاخبار
مایکروسافت از سرفیس لپ‌ تاپ گو 2 با قیمت پایه ۵۹۹ دلار رونمایی کرد

مایکروسافت از سرفیس لپ‌ تاپ گو 2 با قیمت پایه ۵۹۹ دلار رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی از نسل جدید لپ تاپ‌های سرفیس مقرون به صرفه خود، یا همان سرفیس لپ تاپ گو 2 رونمایی کرده که قیمت آنها، از ۵۹۹ دلار آغاز می‌شود.
۱۴۰۱/۳/۱۳

شرکت مایکروسافت به تازگی از جدیدترین لپ تاپ مقرون به صرفه خود رونمایی کرده که سرفیس لپ تاپ گو 2 نام دارد. این لپ تاپ‌ها که قیمتشان از ۵۹۹ دلار آغاز می‌شود؛ گزینه‌ای مناسب برای دانشجویان یا کارمندان دورکاری بوده که می‌خواهند یک کامپیوتر سرفیس را تهیه کرده و هزینه چندان بالایی نیز نکنند.

image

 

سرفیس لپ تاپ گو 2 دارای نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع پیکسل سنس بوده که دارای نسبت صفحه ۳:۲ و رزولوشن ۱۰۲۴×۱۵۳۶ است؛ حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۳۳۰ نیت می‌رسد. این لپ‌ تاپ از پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i5-1135G7 استفاده کرده و در سه نسخه روانه بازار خواهد شد.

مدل پایه سرفیس لپ تاپ گو 2، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD است. نسخه دیگری با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش رسیده و در نهایت، مدلی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را داریم که قیمت آن، معادل ۷۹۹ دلار خواهد بود.

لازم به ذکر است که نسخه پایه این لپ تاپ، فاقد سنسور اثر انگشت در دکمه پاور خود بوده و برای استفاده از این گزینه، باید مدل‌های ۶۹۹ یا ۷۹۹ دلاری را تهیه کنید. این لپ تاپ در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، سبز و طلایی به بازار می‌آید.

image

 

پورت‌های مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو 2 شامل یک پورت USB-A، یک پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و یک پورت سرفیس کانکت جهت اتصال شارژر مگنتی مایکروسافت می‌شوند. مایکروسافت پیش فروش این لپ تاپ را روی وب‌سایت خود آغاز کرده و تاریخ عرضه رسمی آن نیز معادل با ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) است.

درباره لپ تاپ جدید و مقرون به صرفه شرکت مایکروسافت چه می‌اندیشید؟ آیا مشخصات سخت افزاری مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو 2، قیمت آن را توجیه می‌کنند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)