خانهاخبار
لوگوی قرمز معروف لایکا در کنار دوربین شیائومی 12 الترا دیده شد!

لوگوی قرمز معروف لایکا در کنار دوربین شیائومی 12 الترا دیده شد!

اخیرا شاهد انتشار عکسی از گوشی شیائومی 12 الترا هستیم که لوگوی قرمز معروف شرکت لایکا را نیز در کنار دوربین آن نمایش می‌دهد.
۱۴۰۱/۳/۱۳

اینطور که به نظر می‌رسد؛ پرچمدار جدید شیائومی یا همان گوشی شیائومی 12 الترا، دارای لوگوی برند لایکا در کنار دوربین خود خواهد بود. به تازگی یکی از افشاگران فعال در شبکه اجتماعی ویبو به نام Digital Chat Station، عکسی از پنل پشتی گوشی شیائومی 12 الترا را منتشر کرده که در آن شاهد لوگوی شرکت معروف لایکا نیز هستیم که چندی پیش، خبر از آغاز همکاری خود با شیائومی داده بود.

image

 

این نخستین باری است که لوگوی قرمز برند لایکا، در یک گوشی اندرویدی تولید شده توسط شرکت دیگری به چشم می‌خورد. این لوگو قبلا در گوشی لایکا لایتز 1 نیز دیده شده بود که البته، تنها در بازار کشور ژاپن به فروش می‌رسید.

این افشاگر همچنین اعلام کرده که شیائومی 12 الترا در نسخه‌هایی با پنل پشتی از جنس چرم مشکی یا سرامیک سفید به بازار خواهد آمد. شیائومی 12 الترا قرار است تا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم پریکسوپی و همچنین یک دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی باشد.

image

 

شرکت‌های شیائومی و لایکا در زمان اعلام همکاری خود، به این امر اشاره کردند که نخستین گوشی شیائومی که برند لایکا را به همراه خواهد داشت؛ در ماه جولای روانه بازار می‌شود. حالا باید صبر کرده و ببینیم که آیا این گوشی شیائومی 12 الترا است و یا شیائومی 12S ابتدا به بازار خواهد آمد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)