خانهاخبار
واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی ویرایش پیام‌ها است

واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی ویرایش پیام‌ها است

در ادامه تلاش واتس اپ برای بهبود تجربه کاربران و رقابت با اپلیکیشن‌های رقیب، امروز شاهد خبر توسعه ویرایش پیام‌ها برای این اپلیکیشن محبوب هستیم.
۱۴۰۱/۳/۱۱

گاهی اوقات انجام یک خطا در تایپ کلمات و ارسال آن می‌تواند باعث ایجاد مشکل یا سوء تفاهم شود، بنابراین چه خوب می‌شود که برنامه پیام رسانی که از آن استفاده می‌کنیم مجهز به ویژگی ویرایش پیام‌ها باشد. به گزارش 91Mobiles، واتس اپ در حال کار بر روی این ویژگی کاربردی است که به شما امکان می‌دهد پیام خود را ویرایش کنید و این ویژگی مفید برای همه نسخه‌های iOS، اندروید و دسکتاپ در حال توسعه است.

این اپلیکیشن محبوب چت قبلا یک ویژگی ویرایش را در سال ۲۰۱۷ آزمایش کرده بود، ولی هرگز به نسخه پایدار واتس اپ راه نیافت. اما اکنون WABetaInfo دوباره این ویژگی را مشاده کرده که در حال حاضر در دست توسعه است. این بدان معنا است که هنوز برای آزمایش بتا در دسترس نیست، اما ممکن است به زودی به صورت آزمایشی در نسخه بتا قرار گیرد.

همانطور که می‌دانید این ویژگی امکان ویرایش پیام متنی را به شما می‌دهد که بسیار می‌تواند مفید باشد. پیش نمایشی که WABetaInfo درباره این ویژگی به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که می‌توانید روی یک پیام ضربه بزنید و دست خود را نگه دارید، نماد سه نقطه را در بالای آن انتخاب کنید و سپس ویرایش را برگزینید.

در حال حاضر به نظر می‌رسد تاریخچه ویرایش یک پیام نمایش داده نمی‌شود، اما همانطور که قبلا بیان کردیم با توجه به این واقعیت که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، تغییرات در نحوه عملکرد آن امکان پذیر است. فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد بازه زمانی لازم برای ویرایش یک پیام پس از ارسال وجود ندارد و باید دید در آینده آیا در این مورد خبری منتشر می‌شود یا خیر.

در تصویر زیر می‌توانید پیش نمایش این ویژگی را در نسخه اندروید مشاهده کنید، اما همانطور که گفتیم واتس اپ در حال توسعه همه نسخ این اپلیکیشن از جمله iOS و دسکتاپ است:

image

 

هنوز تاریخ مشخصی درباره عرضه عمومی این ویژگی مشخص نشده است، اما قطعا قبل از انتشار رسمی، به مانند موارد دیگر، باید شاهد انتشار آزمایشی آن برای نسخه بتا باشیم تا مشکلات احتمالی این قابلیت قبل از عرضه عمومی برطرف شود.

واتس اپ مدت‌ها است که سعی دارد تجربه کاربران را از کار با این اپلیکیشن بهبود دهد. در حال حاضر واکنش پیام‌ها و همچنین ارسال فایل‌های حجیم‌تر را عرضه کرده است و ویژگی ویرایش پیام‌ها که امروز شاهد خبر آن هستیم، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن را به رقیبی جدی برای پیام رسان‌های دیگر از جمله تلگرام یا سیگنال تبدیل کند.

ویژگی ویرایش پیام‌ها برای شما چقدر کاربردی است؟ آیا آن را ویژگی مهم و حیاتی برای یک پیام رسان می‌دانید و یا کم اهمیت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)