خانهاخبار
مشخصات فنی کامل گلکسی زد فلیپ 4 لو رفت

مشخصات فنی کامل گلکسی زد فلیپ 4 لو رفت

نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ از باتری 3700 میلی‌امپر ساعتی و نمایشگر کاور 2.1 اینچی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۳/۱۱

 در حالی که هنوز زمان زیادی تا رونمایی رسمی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 باقی مانده است، به لطف تصاویر رندری که در چند وقت اخیر منتشر شده است طراحی کلی گلکسی زد فلیپ 4 مشخص شده است. به علاوه، در طی چند گزارشی که ماه پیش منتشر شد برخی از مشخصات فنی این گوشی تاشو لو رفت. حالا اما براساس جدیدترین گزارشی که در دسترس کاربران قرار گرفته است، لیست کامل مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ 4 اعلام شده است که دید خوبی از گوشی تاشو جدید سامسونگ می‌دهد.

image

منبع این گزارش ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ 4 از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد که با حافظه رم 8 گیگابایتی همراه خواهد بود. باید اشاره کرد که جزئیات سخت‌افزاری گلکسی زد فلیپ 4 با اطلاعات قرار گرفته در لیست بنچمارک گیک‌بنچ مطابقت دارد. نرم‌افزار گلکسی زد فلیپ 4 نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری One UI 4 خواهد بود. همچنین گوشی تاشو سامسونگ در دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

image

 

شایان ذکر است در حالی که شایعات پیشین اذعان داشته‌اند باتری گلکسی زد فلیپ 4 برابر با 3400 میلی‌امپر ساعت خواهد بود، گزارش این منبع خبری می‌گوید منبع تغذیه گلکسی زد فلیپ 4 باتری 3700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی باسیم و شارژ 10 واتی بی‌سیم خواهد بود که در مقایسه با شارژ 15 واتی گلکسی زد فلیپ 3 بهبود نسبتا خوبی خواهد داشت.

نمایشگر گلکسی زد فلیپ 4 نیز 6.7 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود که میزبان دوربی سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد بود. همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 4 بزرگ‌تر خواهد بود و حالا به اندازه 2.1 اینچ رسیده است. ساختار دوربین گلکسی زد فلیپ 4 نیز شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)