خانهاخبار
وان پلاس نورد 2 سرانجام آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

وان پلاس نورد 2 سرانجام آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

شرکت وان پلاس اخیرا آپدیت اندروید 12 را برای گوشی‌های نورد 2 خود منتشر کرده تا کاربران این گوشی‌های میان رده هم از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید بهره مند باشند.
۱۴۰۱/۳/۱۰

شرکت وان پلاس سرانجام پس از انتشار آپدیت اندروید 12 برای نسل اول گوشی وان پلاس نورد، حالا این آپدیت را برای وان پلاس نورد 2 هم منتشر کرده است. همانطور که می‌دانید، تولید کنندگان گوشی‌ها معمولا عادت دارند تا در ابتدا گوشی‌های جدید خود رو آپدیت کرده و سپس به سراغ مدل‌های قدیمی‌تر بروند؛ اما وان پلاس با سری نورد خود، راهکار متفاوتی را پیش گرفته و در ابتدا این آپدیت را برای نسل اول این گوشی منتشر کرده است.

image

 

وان پلاس نورد 2 هم بعد از چند نسخه بتا، حالا نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 12 را دریافت کرده و حجم این آپدیت هم معادل ۴.۸۹ گیگابایت است. البته با توجه به گذشت حدود هفت ماه از عرضه اندروید 12 توسط گوگل، باید گفت که این شرکت مقداری در پشتیبانی نرم افزاری از این گوشی میان رده کم کاری کرده است.

این آپدیت فعلا در دسترس کاربران وان پلاس نورد 2 در کشور هند قرار گرفته و مثل همیشه، به طور مقطعی برای کاربران این گوشی در مناطق دیگر هم منتشر خواهد شد. شماره بیلد آپدیت منتشر شده در کشور هند، DN2101_11.C.04 بوده که پچ امنیتی ماه مه ۲۰۲۲ را نیز به همراه دارد.

اگر برای تجربه سیستم عامل اندروید 12 روی وان پلاس نورد 2 خود عجله دارید؛ مانند همیشه امکان نصب فایل آپدیت توسط شخص کاربر هم وجود دارد. نکته جالب ماجرا، این بوده که شماره بیلد ذکر شده، کاملا مشابه بتای دومی است که توسط وان پلاس منتشر شده بود؛ بنابراین یا اشتباهی صورت گرفته و یا همان نسخه بتا به اندازه‌ای پایدار بوده که به عنوان نسخه نهایی منتشر شود.

image

 

درباره انتشار دیرهنگام آپدیت اندروید 12 برای گوشی وان پلاس نورد 2 چه می‌اندیشید؟ به نظر شما، دلیل وان پلاس برای عرضه زودتر این آپدیت روی نسل اول در این سری چه بوده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)