خانهاخبار
پیکسل تبلت گوگل به احتمال زیاد از قلم استایلس پشتیبانی خواهد کرد

پیکسل تبلت گوگل به احتمال زیاد از قلم استایلس پشتیبانی خواهد کرد

اخیرا شاهد دریافت تاییدیه USI یا همان اتحادیه جهانی استایلس توسط تبلت جدیدی از شرکت گوگل هستیم که به احتمال زیاد، همان پیکسل تبلت باشد.
۱۴۰۱/۳/۱۰

شرکت گوگل در رویداد I/O 2022 خود، تیزری از محصول جدید خود یا همان پیکسل تبلت را نمایش داد که تنها محدود به چند عکس رندر شده و توضیحاتی نه‌چندان شفاف می‌شد. اکنون اما، خبر تازه‌ای از این تبلت منتشر شده و به نظر می‌رسد که در این دستگاه، شاهد پشتیبانی از قلم استایلس خواهیم بود. یک تبلت ساخته شده توسط گوگل، اخیرا در دیتابیس USI یا اتحادیه جهانی استایلس دیده شده که به احتمال زیاد، همین پیکسل تبلت باشد.

image

 

این دستگاه، نام کدی Tangor را داشته و با توجه به اینکه گوگل در حال حاضر تنها در حال کار روی یک تبلت است؛ شکی باقی نمانده که با همان پیکسل تبلت روبرو هستیم. البته، لازم به ذکر بوده که هنوز فاصله زیادی تا عرضه این دستگاه به بازار داریم و پیکسل تبلت قرار است تا در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود.

image

 

USI در واقع تعاملی بین برند‌های مختلف و شناخته شده بوده تا با خلق یک استاندارد یکسان، کاربران بتوانند از یک استایلس روی دستگاه‌های متفاوتی استفاده کنند. گوگل نیز از سال ۲۰۱۸ عضو USI است و برخی از کروم‌بوک‌های این شرکت، از استایلس‌های با استاندارد USI پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر، تبلت دیگری در بین لیست‌ دستگاه‌های تایید شده توسط USI به چشم نمی‌خورد.

USI اخیرا از نسخه دوم استاندارد خود نیز رونمایی کرده که قابلیت شارژ بی‌سیم استایلس‌ها از طریق NFC را با سرعت ۱ وات فراهم می‌کند. در این نسخه جدید، شاهد بهبود قابلیت تشخیص قلم در حالت‌های اریب نیز هستیم. متاسفانه، هنوز مشخص نیست که گوگل پیکسل تبلت از کدام نسخه این استاندارد پشتیبانی می‌کند و احتمالا باید برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، تا سال آینده صبر کنیم.

image

 

درباره تبلت جدید گوگل و احتمال پشتیبانی از قلم استایلس روی آن چه می‌اندیشید؟ اگر به طور روزمره از یک تبلت استفاده می‌کنید؛ آیا به عقیده شما قلم استایلس یک وسیله جانبی لازم برای این گجت‌ها است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)