خانهاخبار
موتورولا موتو G42 با چیپست اسنپدراگون 680 در گیک‌بنچ دیده شد

موتورولا موتو G42 با چیپست اسنپدراگون 680 در گیک‌بنچ دیده شد

پس از انتشار رندر‌های مربوط به گوشی موتورولا موتو G42 در هفته‌های گذشته، اکنون این گوشی به همراه پردازنده اسنپدراگون 680 در گیک‌بنچ دیده شده است.
۱۴۰۱/۳/۱۰

سری G از گوشی‌های موتورولا، همواره در حال گسترش بوده و قرار است تا در هفته‌های آتی، شاهد گسترش بیشتر آن نیز با رونمایی از گوشی موتو G42 باشیم. این گوشی که مدتی پیش رندر‌های رسمی آن نیز لو رفته بودند؛ موفق به دریافت چندین تاییدیه رگولاتوری شده و اکنون نیز در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ 5 دیده شده است.

image

 

به لطف این نتیجه بنچمارک که می‌توانید آن را در تصویر مشاهده کنید؛ با برخی از مشخصات سخت افزاری و همچنین نسخه سیستم عامل اندروید به کار رفته در این گوشی آشنا می‌شویم. چیپست به کار رفته در موتورولا موتو G42، از نوع کوالکام اسنپدراگون 680 بوده و ۴ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می‌کنند؛ البته، احتمالا نسخه‌ای از این گوشی با رم ۶ گیگبایتی هم روانه بازار خواهد شد.

موتورولا موتو G42 موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۳۷۶ و در بخش چند هسته‌ای، امتیاز ۱۵۳۸ را به خود اختصاص دهد؛ البته این نتایج چندان جدی نیستند زیرا با یک نمونه اولیه از گوشی روبرو هستیم و عملکرد نسخه نهایی، به احتمال زیاد کمی متفاوت است.

موتو G42 قرار است تا نقش جانشین گوشی موتو G41 را بازی کرده که در ماه نوامبر سال گذشته شاهد معرفی آن بودیم. موتو G41 در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد؛ بنابراین باید گفت که زمان ‌بندی موتورولا برای معرفی این مدل کمی عجیب بوده و حتی شش ماه نیز از عرضه نسل قبلی این محصول به بازار نمی‌گذرد.

image

 

همانند نسل پیشین، موتورولا موتو G42 نمایشگری از نوع امولد را به همراه خواهد داشت و با سیستم عامل اندروید نسخه 12 به بازار می‌آید. درباره گوشی مقرون به صرفه جدید شرکت موتورولا چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما، عرضه زود هنگام این گوشی کمی عجیب نیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)