خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی Nothing Phone 1 به زودی اعلام خواهد شد

زمان رونمایی رسمی Nothing Phone 1 به زودی اعلام خواهد شد

برند Nothing با به اشتراک‌گذاری توئیتی ضمن نام بردن از بخشی از ویژگی‌های Nothing Phone (1) اعلام کرد که زمان رونمایی اولین گوشی خود به زودی اعلام خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۱۰

همانطور که می‌دانیم، برند Nothing قرار است از اولین گوشی هوشمند خود موسوم به Nothing Phone (1) رونمایی کند و در همین راستا، در چند وقت گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است. به علاوه، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در طی ماه‌های آینده روانه برخی از بازار‌های منتخب شود. حالا امروز این برند با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر برخی از مشخصات Nothing Phone (1) را اعلام نموده است. همچنین در این توئیت مشخص شده است که زمان رونمایی رسمی این گوشی هوشمند به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

 

طبق این گزارش، گوشی Nothing Phone (1) از پنل پشتی شفاف و فریم میانی ساخته شده از آلومینیوم بازیافتی بهره خواهد برد. به علاوه، پنل جلویی این گوشی نیز به نظر جذاب خواهد بود چرا که این برند اعلام کرده است حاشیه نمایشگر Nothing Phone (1) در بخش پایینی نمایشگر به حداقل ممکن رسیده است.

قلب تپنده Nothing Phone (1) نیز تراشه اسنپدراگون خواهد بود که البته متأسفانه نه نام و نه هیچکدام از مشخصات فنی این تراشه اعلام نشده است. البته گزارش‌های پیشین اذعان داشته‌اند که گوشی جدید برند Nothing به تراشه میان‌رده نسل جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 7 نسل یک مجهز خواهد بود. نرم‌افزار Nothing Phone (1) نیز همانطور که قبلا تایید شده بود NothingOS است که تا سه سال پشتیبانی از بروزرسانی سیستم عامل و چهار سال بروزرسانی امنیتی را به همراه خواهد داشت.

image

شایان ذکر است که براساس شایعاتی که قبلا منتشر شده‌ است، زمانی رونمایی رسمی Nothing Phone (1) در تاریخ 21 ژوئیه مصادف با 30 تیر خواهد بود. البته یک احتمال دیگر وجود دارد که شاید این گوشی قدری زودتر رونمایی شود و فروش رسمی آن از تاریخ یاد شده آغاز شود. برچسب قیمتی احتمالی این گوشی نیز احتمالا برابر با 500 یورو خواهد بود که آن را در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌دهد.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی Nothing Phone (1) می‌توان به نمایشگر حفره‌دار 90 هرتزی، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. حجم باتری این گوشی نیز برابر با 4500 میلی‌امپر ساعت خواهد بود که البته هنوز توان شارژ آن اعلام نشده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)