خانهاخبار
مک بوک ایر M2 در بین محتمل‌ترین محصولات برای معرفی در WWDC امسال اپل

مک بوک ایر M2 در بین محتمل‌ترین محصولات برای معرفی در WWDC امسال اپل

Mark Gurman امروز در خبرنامه جدید خود اطلاعاتی در مورد معرفی سخت‌افزارهای جدید در رویداد هفته دیگر WWDC اپل داده است، که در ادامه به آن می‌پردازیم.
۱۴۰۱/۳/۹

به گفته Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ، اپل ممکن است مک‌های جدیدی را در کنفرانس توسعه دهندگان امسال رونمایی کند و مک بوک ایر بازطراحی شده محتمل‌ترین دستگاهی است که اپل ممکن است آن را معرفی کند.

او در خبرنامه امروز خود انتظارات خود را در مورد معرفی دستگاه‌های احتمالی در کنفرانس توسعه دهندگان امسال را تشریح کرده است.

نشانه‌هایی از «realityOS»، سیستم عاملی که مدت‌هاست شایعه شده بر روی هدست واقعیت ترکیبی اپل قرار است اجرا شود، در اوایل سال جاری در کد منبع اپل مشاهده شد و امسال شور و شوق فزاینده‌ای در مورد پروژه AR و VR اپل در نهایت نزدیک شدن به عرضه به وجود آورد. شایعاتی مبنی بر اینکه اپل زودتر هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی می‌کند، با ظاهر شدن یک علامت تجاری برای «realityOS» در فضای مجازی، با مهلت ثبت نام خارجی تا ۸ ژوئن ۲۰۲۲، یعنی تنها ۲ روز پس از رویداد WWDC هفته دیگر اپل، قوت گرفته است. البته باید گفت که Mark Gurman در مورد این اخبار محتاطانه عمل کرده و گفته:

در مورد سخت افزار جدید...اگرچه هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل با تمام قوا در پیش است و به هیئت مدیره این شرکت نیز اخیرا نمایش داده شده است، اما من شک دارم که اگر هم در رویداد هفته آینده اپل معرفی شود، نمایش کاملی از آن را شاهد باشیم.

Gurman قبلا گزارش داده بود که عرضه این هدست احتمالا به دلیل مشکلات زیاد در توسعه این محصول، از جمله گرم شدن بیش از حد و همچنین چالش‌های موجود در بخش دوربین و نرم افزار، تا سال ۲۰۲۳ به تعویق خواهد افتاد.

image

 

بنا به گزارش Gurman، در صورتی که اپل از سخت افزار جدیدی رونمایی کند، احتمال اینکه این دستگاه مربوط به مک‌های اپل باشد در WWDC امسال بیشتر از هر دستگاه دیگری است. او معتقد است که اپل قصد دارد یک مدل جدید مک بوک ایر با تراشه M2 را در رویداد توسعه دهندگان امسال عرضه کند اما به نظر می‌رسد مشکلات زنجیره تامین، این جدول زمانی را پیچیده کرده است. او در این مورد گفته:

اگر قرار باشد سخت افزاری در WWDC امسال معرفی شود، به احتمال زیاد یک مک خواهد بود. اپل قصد دارد مک بوک ایر بعدی را با تراشه M2 عرضه کند. بحران اخیر زنجیره تامین به دلیل قرنطینه مرتبط با کرونا در چین این موضوع را پیچیده کرده است، اما توسعه دهندگان می‌گویند که کارمندان اپل به طور فزاینده‌ای از مک بوک ایر نسل بعدی برای برنامه‌های خود استفاده می‌کنند که این نشانه نزدیک بودن عرضه این دستگاه است.

جدا از موضوع معرفی سخت افزار جدید، اپل قرار است به مانند هر سال، در WWDC 2022 از نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های tvOS، watchOS، iPadOS، iOS و macOS در روز دوشنبه ۶ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۶ خرداد ۱۴۰۱) رونمایی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)