خانهاخبار
تلگرام به زودی نسخه پریمیوم خود را عرضه می‌کند

تلگرام به زودی نسخه پریمیوم خود را عرضه می‌کند

تلگرام قرار است به زودی نسخه‌ای از اپلیکیشن خود را عرضه کند، که کاربران با پرداخت هزینه از ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن بهره خواهند برد.
۱۴۰۱/۳/۸

یافته‌های جدید یک توسعه دهنده به نام الساندرو پالوتزی نشان می‌دهد که تلگرام بسیار به عرضه نسخه پریمیوم خود، که مدتی است صحبت از آن زیاد شده، نزدیک شده است. این اخبار از یک سری داده‌های صفحه خوش آمدگویی آمده که هنگام دانلود و نصب این برنامه، تغییراتی در آن مشاهده شده است.

در حال حاضر اگر این برنامه را نصب کنید این جمله را خواهید دید: «تلگرام برای همیشه رایگان است. بدون هزینه تبلیغات. بدون هزینه اشتراک»؛ اما در متن تغییر کرده‌ای که در بالا به آن اشاره کردیم، این جمله قرار است با جمله «تلگرام فضای ابری نامحدود برای چت‌ها و فایل‌ها را فراهم می‌کند»، جایگزین شود. این نشانه واضحی است که یک طرح مبتنی بر اشتراک، در دست ساخت است و احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.

image

 

این توسعه دهنده برخی از ویژگی‌های انحصاری تلگرام را برای حساب‌های پولی نام برده است که شامل حک شدن یک نشان ستاره‌ای در کنار نام شما در لیست چت، دسترسی به استیکرها و واکنش‌های انحصاری است. اما فعلا این‌ها مواردی است که این توسعه دهنده اظهار کرده و احتمالا شاهد موارد بیشتری از برتری‌های حساب‌های پولی تلگرام نسبت به حساب‌های رایگان آن باشیم. در مورد هزینه این اشتراک هم هنوز اطلاعاتی به دست نیامده و ظاهرا تا زمان معرفی این سرویس باید منتظر بمانیم تا ببینیم قرار است تلگرام چه مبلغی را به صورت ماهیانه برای هر حساب تعیین می‌کند.

به نظر شما آیا این اقدام تلگرام تاثیری بر محبوبیت آن در بین کاربران خواهد داشت یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)