خانهاخبار
زمان عرضه جهانی سری شیائومی بلک شارک 5 مشخص شد

زمان عرضه جهانی سری شیائومی بلک شارک 5 مشخص شد

سری گوشی‌های گیمینگ شیائومی از مشخصات فنی قابل توجه مانند تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و باتری 120 واتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۷

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در کنار سه برند زیر مجموعه شناخته شده یعنی پوکو، ردمی و سیوی یک برند دیگر را نیز در اختیار خود دارد که بلک شارک نام دارد. سری گوشی‌های بلک شارک محصولاتی قدرتمند با طراحی‌های نوآورانه هستند که در بین گوشی‌های گیمینگ بازار قرار می‌گیرند. در همین راستا، دو ماه پیش بود که جدیدترین سری گوشی‌های گیمینگ شیائومی موسوم به سری بلک شارک 5 شامل دو مدل بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو در چین معرفی شدند.

image

 

حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سری گوشی‌های بلک شارک 5 در تاریخ 8 ژوئن مصادف با 18 خرداد در مالزی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. به علاوه، انتظار می‌رود برچسب قیمتی و نحوه پیش‌خرید این محصولات گیمینگ  نیز در این رویداد اعلام شود. باید اشاره کرد که رویداد معرفی سری بلک شارک 5 از طریق شبکه‌های اجتماعی بلک شارک مالزی مانند فیس بوک به طور زنده پخش خواهد شد. شایان ذکر است که به احتمال زیاد مشخصات فنی نسخه بازار جهانی سری بلک شارک 5 مشابه نسخه بازار چین باشد.

image

 

بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو از نمایشگر امولد 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برند که به نرخ نوسازی متغیر تا 144 هرتز مجهز است. پنل نمایشگر سری بلک شارک 5 توسط سامسونگ توسعه داده شده است و از روشنایی حداکثری 1300 نیتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، نمایشگر این گوشی‌های گیمینگ از قابلیت‌هایی مانند DC Dimming، محتوای HDR10+ و پوشش صددرصدی فضای رنگی P3 برخوردار است. نرخ نمونه‌برداری لمسی این نمایشگر برابر با 740 هرتز است و به فناوری حساس به فشار مجهز شده است که به تجربه کاربری گیمینگ کمک می‌کند.

image

قلب تپنده بلک شارک 5 پرو تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک است که با حافظه رم LPDDR5 تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی UFS 3.1 تا 512 گیگابایت همراه با حافظه SSD به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. این فناوری ترکیب حافظه UFS و SSD که شیائومی آن را Disk Array 2.0 می‌نامد قادر خواهد بود تا سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به ترتیب تا 55 درصد و 69 درصد بهبود بخشد. سخت‌افزار بلک شارک 5 نیز تراشه اسنپدراگون 870 است و با حافظه رم LPDDR5 تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی UFS 3.1 تا 256 گیگابایت روانه بازار خواهد شد.

منبع تغذیه سری بلک شارک 5 باتری 4650 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است که طبق ادعای شیائومی شارژ کامل آن در مدت 15 دقیقه انجام خواهد شد. خوشبختانه آداپتور شارژ همراه با سری بلک شارک 5 عرضه می‌شود. نرم‌افزار این گوشی‌های گیمینگ نیز اندروید 12 برپایه رابط کاربری JoyUI 13 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)