خانهاخبار
جزئیات نمایشگر سری پیکسل7 لو رفت

جزئیات نمایشگر سری پیکسل7 لو رفت

پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به مانند نسل قبلی خود از پنل‌های ساخت سامسونگ بهره خواهند برد.
۱۴۰۱/۳/۷

در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O بود که گوگل از جدیدترین سری پرچمدار خود یعنی سری پیکسل 7 شامل دو مدل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو رونمایی کرد. در این رویداد گوگل از طراحی پنل پشتی سری پیکسل 7 پرده‌برداری کرد و مشخص شد که طراحی دوربین سری پیکسل 6 در نسل بعدی نیز حفظ خواهد شد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات فنی نمایشگر سری پیکسل 7 لو رفته است که نشان می‌دهد بخش عمده این مشخصات مشابه سری پیکسل است.

طبق این گزارش که توسط 9to5Google به اشتراک گذاشته شده است، پیکسل 7 از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد و پیکسل 7 پرو نیز به نمایشگر 3120 در 1440 با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز است. در این راستا، به نظر می‌رسد مشخصات فنی نمایشگر سری پیکسل 7 مشابه سری پرچمدار حال حاضر گوگل است که سال گذشته معرفی شده‌اند.

image

همچنین براساس این اطلاعات که از پروژه منبع باز اندورید (AOSP) به دست آمده است، گوگل دو درایور نمایشگر به نام‌های C10 و P10 توسعه داده است. باید اشاره کرد که این نام‌ها با حرف اول اسم رمزهای پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو که به ترتیب Cheetah و Panther هستند مطابقت کامل دارد. به علاوه، در این منبع مشخص شده است سری پیکسل 7 به مانند نسل قبلی خود به پنل‌های ساخت سامسونگ مجهز خواهد بود که با شناسه‌ مدل‌های به ترتیب S6E3FC3 و S6E3FH3 شناخته می‌شوند.

شایان ذکر است که گوگل در حال کار روی فناوری است که از پنل با شناسه مدل S6E3HC4 پشتیبانی می‌کند. این پنل به احتمال زیاد نسخه بهبودیافته پنل به کار رفته در پیکسل 6 پرو است که پیکسل 7 پرو از آن بهره خواهد برد. به علاوه، از آنجایی که رزولوشن و نرخ نوسازی این نمایشگر جدید مشابه سری پیکسل 6 پرو است به نظر می‌رسد سایر مشخصات فنی این نمایشگر مانند مصرف انرژی، کیفیت و روشنایی آن بهبود خواهد داشت.

image

اخیرا نیز شایعه شده بود که پیکسل 7 مقداری کوچک‌تر از پیکسل 6 خواهد بود و پنل نمایشگر آن به اندازه 2 میلی‌متر کوتاه‌تر خواهد بود و پهنای آن نیز 1 میلی‌متر کاهش خواهد داشت. از آن سو، پنل و ابعاد پیکسل 7 پرو به احتمال زیاد مشابه پیکسل 6 پرو است.

در نهایت باید اشاره کرد که نمایشگر پیکسل 7 پرو به رزولوشن تصویر فول اچ‌دی در حالت پایه مجهز خواهد بود که به مدیریت مصرف انرژی در حالت ذخیره انرژی کمک خواهد کرد. با توجه مشخصات فنی مشابه سری پیکسل 7 و سری پیکسل 6 به نظر می‌رسد سری پرچمدار نسل بعدی گوگل تنها نسخه‌ای بهبودیافته سری پیکسل 6 محسوب می‌شود و شاهد نوآوری بزرگی در سری پیکسل 7 نخواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)