خانهاخبار
تصویر قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 نسبت تصویر بهبودیافته آن را نشان می‌دهد

تصویر قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 نسبت تصویر بهبودیافته آن را نشان می‌دهد

گوشی‌های تاشو نسل بعدی سامسونگ احتمالا با بهبودهای زیادی در مقایسه با نسل بعدی همراه خواهند بود.
۱۴۰۱/۳/۷

هر چه به زمان رونمایی سری گوشی‌های تاشو نسل جدید سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات بیشتری درباره این گوشی‌های تاشو منتشر می‌شوند. برای مثال، اوایل هفته جاری بود که گزارشی مبنی بر بهبود تاخوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 در محل تا شدن منتشر شد که شاید یکی برجسته‌ترین نقاط طراحی گلکسی زد فولد محسوب می‌شود.

image

قبلا نیز شایعه‌ای منتشر شده بود که اذعان داشت نسبت تصویر نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 4 برابر با 23:9 است که در مقایسه با نسبت تصویر 24.5:9 نسل قبلی مقداری کمتر شده است. از آن سو، نسبت تصویر نمایشگر داخلی نیز در حالت باز شده 6:5 خواهد بود که در مقایسه با نسبت تصویر 5:4 گلکسی زد فولد 3 کمی تغییر یافته است. در این راستا، نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 4 کمی کوتاه‌تر خواهد بود و نمایشگر داخلی آن نیز از پهنای کمتری بهره خواهد برد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویر جدیدی از قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 در اختیار کاربران قرار گرفته است که نشان می‌دهد نسبت تصویر این گوشی تاشو بهبود خواهد داشت. البته باید اشاره کرد که شاید این تغییر در نسبت تصویر گلکسی زد فولد 4 چندان چشمگیر نباشد ولی در کل بهبودهای زیادی را برای ابعاد گوشی به همراه خواهد داشت.

image

image

این تصویر که توسط افشاگر برجسته به نام Ice Universe در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، به نظر تمامی این تغییرات اندک در نسبت تصویر گلکسی زد فولد 4 را تایید می‌کند و بخش عمده این تغییرات را نیز نشان می‌دهد. به علاوه، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد 4 در مقایسه با نسل قبلی از ضخامت کمتری برخوردار خواهد بود.در نهایت باید اشاره کرد که ابعاد و نسبت تصویر سری گلکسی زد فولد به خصوص نمایشگر بیرونی آن مورد بحث بسیاری از کاربران بوده است و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ در حال تلاش برای به تکامل رساندن جزئیات مختلف گلکسی زد فولد 4 است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)