خانهاخبار
آنر 70 پرو به همراه چیپست دیمنسیتی 8000 و رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ دیده شد

آنر 70 پرو به همراه چیپست دیمنسیتی 8000 و رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ دیده شد

به تازگی شاهد انتشار نتیجه‌ای مربوط به گوشی آنر 70 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ هستیم که ما را با برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی آشنا می‌کند.
۱۴۰۱/۳/۷

اخیرا نتیجه‌ای مربوط به گوشی آنر 70 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده که موجب آشنایی بیشتر ما با سخت افزار این محصول می‌شود. آنر 70 پرو که شماره مدل SDY-AN00 را دارد؛ چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8000 و ۱۲ گیگابایت حافظه رم را به همراه داشته و در بخش تک هسته‌ای این بنچمارک، موفق به کسب امتیاز ۸۱۹ شده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳۳۰۳ را کسب کرده است.

image

 

اینطور که از نتیجه بنچمارک ذکر شده پیداست؛ این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 بوده که به احتمال زیاد، رابط کاربری Magic UI 6.0 شرکت آنر را نیز به همراه دارد. تمامی مدل‌های سری آنر 70 دارای دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX800 هستند. نمایشگر این گوشی‌ها، از نوع اولد بوده و توسط شرکت BOE ساخته خواهد شد؛ همچنین گفته شده که در مدل‌های آنر 70 پرو و پرو پلاس، شاهد استفاده از نمایشگر‌های LTPO با نرخ نوسازی متغیر خواهیم بود.

image

 

سری گوشی‌های آنر 70 قرار است تا در روز ۳۰ مه (۹ خرداد) روانه بازار کشور چین شوند. با استناد به شایعات، آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس همچنین از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهند کرد. درباره مشخصات منتشر شده از گوشی‌های جدید آنر چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)