خانهاخبار
تبلت ریلمی پد X با تراشه اسنپدراگون 695 و باتری 8340 میلی‌امپر ساعتی رسما معرفی شد

تبلت ریلمی پد X با تراشه اسنپدراگون 695 و باتری 8340 میلی‌امپر ساعتی رسما معرفی شد

جدیدترین تبلت ریلمی با قیمت 193 دلاری برای نسخه پایه روانه بازار چین خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۶

ریلمی امروز از سومین و جدیدترین تبلت اندرویدی خود موسوم به ریلمی پد X رونمایی کرد که از مشخصات فنی قابل قبولی مانند نمایشگر باکیفیت و پشتیبانی از قلم هوشمند بهره می‌برد. طبق اعلام رسمی، ریلمی پد X از نمایشگر 11 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس برخوردار است که با نسبت تصویر 5:3 همراه خواهد بود. به علاوه، این نمایشگر از قلم هوشمند حساس به فشار نیز پشتیبانی می‌کند که البته به طور جداگانه به فروش خواهد رسید.

image

در پنل پشتی این تبلت دوربین اصلی 13 مگاپیکسلس اصلی قرار دارد در حالی که وظیفه برقراری تماس‌های ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده دوربین 8 مگاپیکسلی با میدان دید 105 درجه‌ای است. به علاوه، ضخامت ریلمی پد X به 7.1 میلی‌متر می‌رسد و وزن آن نیز برابر با 499 گرم است. قلب تپنده تبلت جدید ریلمی تراشه میان‌رده اسنپدراگون 695 است که با حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه کارت حافظه microSD به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

image

منبع تغذیه این تبلت باتری 8340 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 33 واتی است. نرم‌افزار ریلمی پد X نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری Relame UI 3.0 است. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه با فناوری دالبی اتمس و صدای باکیفیت Hi-Res اشاره کرد. ریلمی پد X در سه رنگ سبز، آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد و برچسب قیمتی آن برای کانفیگ رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برابر با 193 یورو است و کانفیگ رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 237 دلار به فروش خواهد رسید. فروش این تبلت نیز از تاریخ 31 مه مصادف با 10 خرداد در چین آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)