خانهاخبار
رونمایی و عرضه گوشی تاشو پیکسل احتمالا تاخیر خواهد داشت

رونمایی و عرضه گوشی تاشو پیکسل احتمالا تاخیر خواهد داشت

اولین گوشی تاشو گوگل که شایعات زیادی پیرامون آن منشتر شده بود به نظر می‌رسد بار دیگر با تاخیر مواجه شده است و در سال جاری رونمایی نخواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۵

در حین کنفرانس I/O توسعه‌دهندگان گوگل بسیاری از کاربران انتظار داشتند تا بالاخره خبری در مورد اولین گوشی تاشو گوگل که احتمالا پیکسل نوت‌پد نام خواهد داشت منتشر شود ولی گوگل هیچ اشاره‌ای به گوشی تاشو خود نکرد و همچنان وجود این گوشی هوشمند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد رونمایی این گوشی تاشو با تاخیر مواجه شده است و به احتمال زیاد در طی سال جاری میلادی نباید منتظر گوشی تاشو گوگل باشیم.

image

طبق این گزارش که توسط TheElec به اشتراک گذاشته شده است، رونمایی و عرضه گوشی تاشو گوگل با تاخیر انجام خواهد شد چرا که برخی از افراد نزدیک به این پروژه خبر دادند گوشی تاشو گوگل به دلیل آن که موفق نشد با استانداردهای گوگل هماهنگ شود با تاخیر عرضه خواهد شد. به علاوه، در این گزارش ذکر شده است گوگل در حال مذاکره و گفتگو با بخش نمایشگر سامسونگ برای پیکسل نوت‌پد بوده است.

شایان ذکر است که خبر تاخیر گوشی تاشو پیکسل برای اولین بار نیست که منتشر می‌شود و نوامبر سال گذشته بود که گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر این که پیکسل نوت‌پد تا نیمه دوم سال 2022 رونمایی نخواهد شد. این گزارش اذعان داشت که دلیل تاخیر معرفی گوشی تاشو پیکسل مربوط مشکلات تولید برای قطعات گوشی پیکسل فولد است و همچنین گوگل هنوز گوشی تاشو خود را برای ورود به بازار آماده نمی‌بیند. حالا طبق این گزارش جدید، معرفی و عرضه پیکسل نوت‌پد احتمالا سال بعد میلادی اتفاق خواهد افتاد.

image

شایعات پیشین از مشخصات فنی گوشی تاشو گوگل به نمایشگر داخلی تاشو 7.57 اینچی و نمایشگر کاور 5.78 اینچی اشاره داشته‌اند که هر دو از فناوری شیشه فوق نازک سامسونگ (UTG) بهره می‌برند. به علاوه، قیمت این گوشی تاشو نیز برابر با 1400 دلار اعلام شده است. در نهایت، گوگل هنوز به طور رسمی وجود این گوشی را تایید نکرده است و حتی برنامه خاصی را نیز برای توسعه یک گوشی تاشو را در نظر ندارد ولی با توجه به شایعات و گزارش‌های غیر رسمی متعدد می‌توان به وجود این گوشی تاشو اطمینان داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)