خانهاخبار
آنر جزئیات بیشتری از سری آنر 70 را در اختیار کاربران قرار داد

آنر جزئیات بیشتری از سری آنر 70 را در اختیار کاربران قرار داد

آنر به تازگی اطلاعات بیشتری شامل سخت‌افزار و تصاویر ثبت شده توسط جدیدترین سری‌ گوشی‌های هوشمند خود منتشر کرد.
۱۴۰۱/۳/۵

همانطور که می‌دانیم، آنر قصد دارد تا انتهای ماه جاری میلادی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود موسوم به سری آنر 70 رونمایی کند که شامل سه مدل آنر 70، آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس خواهد بود. حالا در فاصله تنها چند روز مانده به رونمایی رسمی سری آنر 70، این تولیدکننده چینی اطلاعات جدیدی را پیرامون سخت‌افزار و عملکرد دوربین این سری گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است که حاوی نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین آنر 70 است.

طبق این گزارش، سه مدل سری آنر 70 به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 7 نسل یک، دایمنسیتی 8000 و دایمنسیتی 9000 بهره خواهند برد. به علاوه، سری آنر 70 از نمایشگر اولد توسعه داده شده توسط BOE و قابلیت PWM Dimming با فرکانس بالا پشتیبانی می‌کند. البته باید اشاره کرد که نمایشگر نسخه‌های پرو سری یعنی آنر 70 پرو و پرو پلاس به فناوری LTPO با نرخ نوسازی متغیر مجهز خواهد بود.

image

image

نمونه تصاویر گرفته شده توسط دوربین آنر 70

شایان ذکر است که سری آنر 70 از سنسور 1/1.49 اینچی دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی IMX800 با گشودگی دیافراگم f/1.9 برخودار خواهد بود.در این راستا، آنر نمونه تصاویر گرفته شده توسط دوربین آنر 70 را منتشر کرده است که به نظر از کیفیت خوبی بهره می‌برد. البته باید اشاره کرد که در تصاویر گرفته شده نور از پشت سوژه در حال تابیدن است و شرایط نوری در وضعیت خوبی دارد. برچسب قرار گرفته روی عکس‌ها نیز اشاره به دوربین 54 مگاپیکسلی دارد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که آنر به طور رسمی تایید کرد که آنر 70 از شارژ 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد در حالی که آنر 70 پرو و پرو پلاس به شارژ 100 واتی مجهز خواهد بود. سری آنر 70 در تاریخ 30 مه مصادف با 9 خرداد برای بازار چین رونمایی خواهد شد ولی هنوز عرضه آن برای بازارهای جهانی مشخص نیست. البته انتظار می‌رود در رویداد پیش رو جزئیات عرضه جهانی سری آنر 70 نیز اعلام شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)