خانهاخبار
تاخوردگی نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد 4 کمتر از قبل مشهود خواهد بود

تاخوردگی نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد 4 کمتر از قبل مشهود خواهد بود

به تازگی گزارشی منتشر شده است که اذعان دارد تاخوردگی نمایشگر گوشی تاشو سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی محوتر خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۵

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 سامسونگ ماه اوت سال گذشته میلادی رونمایی شد و حالا انتظار می‌رود نسل جدید آن موسوم به گلکسی زد فولد 4 در سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری معرفی شود. در همین راستا، برخی از مشخصات و جزئیات فنی این گوشی هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته بود و حالا گزارشی جدید منتشر شده است که به تاخوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 اشاره دارد.

image

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته به نام Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است، محل تاخوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 در بخشی که تا می‌شود تا حد زیادی محوتر از نسل قبلی خواهد بود و دیگر به راحتی قابل مشاهده نخواهد بود. این خبر قطعا برای طرفداران سری گوشی‌های تاشو سامسونگ بسیار خوشایند خواهد بود چرا که از زمان عرضه سری تاشو فولد بسیاری کاربران از محل تاخوردگی نمایشگر این گوشی شکایت داشته‌اند. البته باید اشاره کرد که تاخوردگی گلکسی زد فولد 3 نیز تا حد زیادی بهبود یافته است و باید دید تا سامسونگ چه تدبیری برای تاخوردگی لولای گلکسی زد فولد 4 خواهد اندیشید.

image

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، گلکسی زد فولد 4 از دوربین‌های بهبودیافته و تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد. به علاوه، از نقطه نظر طراحی نیز گلکسی زد فولد 4 از ابعاد مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد ولی پنل پشتی آن به احتمال زیاد شاهد تغییرات زیادی خواهد بود و به پنل گلکسی اس 22 الترا شباهت خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)