خانهاخبار
طراحی موتورولا ریزر 3 در تصویری متحرک دیده شد

طراحی موتورولا ریزر 3 در تصویری متحرک دیده شد

با توجه به دیده شدن نسخه‌ای واقعی از گوشی تاشو جدید موتورولا، عرضه آن نزدیک‌ به نظر می‌رسد.
۱۴۰۱/۳/۴

همانطور که می‌دانیم، موتورولا در حال کار روی نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به موتورولا ریزر 3 با شناسه مدل Maven است که از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد. در این راستا، اوایل ماه جاری میلادی بود که تصاویری از این گوشی تاشو توسط 91Mobiles در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی این دستگاه را به خوبی نشان می‌داد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری متحرک از موتورولا ریزر 3 به اشتراک گذاشته شده است که پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد.

 

براساس این تصویر متحرک که توسط افشاگر برجسته به نام ایوان بلس در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، گوشی موتورولا ریزر 3 روشن است و نمایشگر آن به خوبی قابل مشاهده است. البته باید اشاره کرد که از آنجایی که این گوشی هوشمند هنوز در حال توسعه است، به نظر می‌رسد نسخه موجود در تصویر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. به هر روی، عرضه موتورولا ریزر 3 به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

image

در پنل جلویی موتورولا ریزر 3 نمایشگر حفره‌دار قرار خواهد داشت در حالی که مدل‌های قبلی ریزر از ناچ دوربین سلفی بهره می‌بردند. به علاوه، در پنل پشتی نیز دوربین دوگانه قرار دارد که به صورت افقی قرار گرفته‌اند. پنل پشتی موتورلا ریزر 3 همچنین میزبان نمایشگر کاور بزرگ‌تر است و سنسور اثرانگشت نیز در کنار بدنه جای دارد و با کلید پاور ادغام شده است. طبق این ویدئو، موتورولا ریزر 3 از رابط کاربری MyUX بر پایه اندروید 12 بهره می‌برد. در مجموع، طراحی موتورولا ریزر 3 در مقایسه با نسل‌های قبلی خود تفاوت‌های زیادی دارد و بیشتر به گلکسی زد فلیپ 3 شباهت دارد.

image

شایعات قبلی مشخصات فنی احتمالی موتورولا ریزر 3 را اعلام کرده‌اند که از آن‌ها می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی تاشو 120 هرتزی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نمایشگر کاور 3 اینچی اشاره کرد. به علاوه، در پنل پشتی موتورولا ریزر 3 نیز دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی قرار دارد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی است.

قلب تپنده این گوشی تاشو تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم تا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی تا 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری 2800 میلی‌امپر ساعتی است. رونمایی احتمالی این گوشی تاشو در بازه زمانی اواخر ماه ژوئیه و یا اوت (بازه خرداد تا مرداد) خواهد بود و احتمالا در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)