خانهاخبار
اپل برنامه WWDC 2022 را به اشتراک گذاشت

اپل برنامه WWDC 2022 را به اشتراک گذاشت

اپل دیروز برنامه خود را برای کنفرانس WWDC امسال در وب‌سایت خود منتشر کرد. این غول فن‌آوری علاوه بر تعیین تاریخ و ساعت سخنرانی اصلی، برنامه‌های بعدی این رویداد را در هفته WWDC تبیین کرد.
۱۴۰۱/۳/۴

اپل دیروز تایید کرد که رویداد اصلی کنفرانس توسعه دهندگان امسال در ساعت ۱۰ صبح ۶ ژوئن به وقت محلی و ساعت ۲۱:۳۰ روز ۱۶ خرداد به وقت ایران آغاز خواهد شد. سخنرانی اصلی یک رویداد آنلاین خواهد بود، اگرچه تعدادی از توسعه دهندگان برای تماشای رویداد به پردیس اپل پارک دعوت شده‌اند.

اپل علاوه بر تایید تاریخ و زمان سخنرانی، برنامه کامل  WWDC 2022 را به اشتراک گذاشته است. پس از سخنرانی اصلی، «Platforms State of The Union» برای توسعه دهندگان در ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار می‌شود.

image

 

اعطای جوایز طراحی اپل در همان تاریخ ۶ ژوئن ساعت ۱۷ دنبال خواهد شد. همچنین از ۷ ژوئن (۱۷ خرداد)، اپل ویدئوهای جلسه را در مورد همه ویژگی‌های جدید سیستم عامل‌های tvOS 16، watchOS 9، iOS 16، iPadOS 16، macOS 13 ارائه خواهد کرد.

مهندسان و طراحان اپل در طول هفته WWDC میزبان فعالیت‌های مختلف در سالن «Digital Lounges» خواهند بود و به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهند تا در بحث‌های فنی شرکت کنند، پاسخ سوالات را دریافت کنند و باهم تبادل نظر داشته باشند.

اپل به توسعه دهندگان توصیه کرده که برنامه Apple Develover را دانلود کنند تا WWDC 2022 را تجربه کنند و از همه اطلاعیه‌ها باخبر شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)