خانهاخبار
قیمت دوربین سلفی آیفون ۱۴ سه برابر دوربین سلفی آیفون ۱۳ است!

قیمت دوربین سلفی آیفون ۱۴ سه برابر دوربین سلفی آیفون ۱۳ است!

امروز در گزارشی جدید، شاهد بهبودی دیگر در مورد دوربین آیفون‌های سری ۱۴ امسال اپل بودیم که در ادامه به آن می‌پردازیم.
۱۴۰۱/۳/۴

اگر گزارش امروز رسانه کره‌ای دست باشد، یکی از ارتقاهای بزرگی که در پاییز امسال با خانواده آیفون ۱۴ قرار است شاهد باشیم، می‌تواند دوربین سلفی این گوشی‌ها باشد. ظاهرا اپل به دنبال خرید دوربین‌های سلفی رده بالا برای آیفون‌های نسل بعدی خود است و به همین دلیل در کنار شرکت شارپ، چشم به LG Innotek دوخته است.

این اولین بار در تاریخ است که دوربین جلوی آیفون‌ها توسط یک شرکت کره‌ای ساخته می‌شود. طبق گزارش‌ها، اپل برخلاف گذشته، قصد دارد دوربین‌های سلفی را به اجزای رده بالایی در آینده مجهز کند تا کیفیت آنها چند برابر حال حاضر باشد.

image

 

دوربین LG Innotek در ابتدا قرار بود در آیفون ۱۵ استفاده شود، اما اپل اخیرا این برنامه با عجله بیشتری پیش برده است. این مسئله به دلیل مشاهده برخی مشکلات کیفی توسط اپل است که در دوربین‌های ساخت چین با آن مواجه شده و در طول آزمایش کیفیت به آن پی برده است. البته باید تاکید کرد که گزارش امروز در این مورد تایید نشده است، لذا باید به دیده شک به آن نگریست، اما در صورت صحت آن، اپل گام بلندی در ارتقای کیفیت دوربین‌های سلفی خود برداشته است.

با این حال زمان آن رسیده است که اپل دوربین‌های سلفی خود را ارتقا دهد. طبق این گزارش، برخلاف آیفون‌های ساخته شده تا به امروز، این اولین بار در تاریخ آیفون‌ها است که دوربین‌های سلفی آنها به فوکوس خودکار مجهز می‌شوند، که در کیفیت تصویر نهایی تاثیر به سزایی خواهد داشت. بنابراین این امر در کنار بهبود عملکردهای دیگر باعث شده است تا قیمت واحد دوربین جلوی آیفون ۱۴ در مقایسه با مدل‌های قبلی نزدیک به سه برابر افزایش را تجربه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۴۰۱/۳/۴
اینم از بهانه ی جدید اپل برای بالا بردن قیمت...