خانهاخبار
تصاویر مفهومی جدیدی از اپل واچ سری 8 منتشر شده است

تصاویر مفهومی جدیدی از اپل واچ سری 8 منتشر شده است

به تازگی یک طراح در توئیتر تصاویر مفهومی از اپل واچ سری 8 به اشتراک گذاشته است که حاشیه نمایشگر بسیار کم آن را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۳/۳

به نظر می‌رسد سال 2022 میلادی سال بزرگی برای سری ساعت‌ هوشمند اپل یعنی اپل واچ خواهد بود چرا که اخیرا شایعه شده است که اپل قصد دارد در پاییز سال جاری میلادی از سه مدل ساعت هوشمند شامل یک نسخه SE، نسخه پرچمدار اپل واچ سری 8 و برای اولین یک مدل مقاوم رونمایی کند. در همین راستا، امروز تصاویر مفهومی جدیدی از اپل واچ سری 8 در دسترس کاربران قرار گرفت که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.

image

image

طبق این گزارش، یک طراح در شبکه اجتماعی توئیتر تصاویری مفهومی از اپل واچ سری 8 منتشر کرده است که طراحی مربعی‌شکل و کلید‌های گرد آن نشان می‌دهد. برجسته‌ترین نکته این تصاویر مفهومی نمایشگر تخت اپل واچ سری 8 در این تصاویر است که با نمایشگر خمیده نسل فعلی ساعت اپل یعنی اپل واچ سری 7 تفاوت دارد. به علاوه، حاشیه نمایشگر اپل واچ سری 8 نیز به نظر کمتر شده است به نحوی که اگر این تصاویر به واقعیت بپیوندد نسل جدید ساعت اپل به یکی از بهترین‌های ساعت‌های بازار با بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه بدل خواهد شد.

image

 

شایان ذکر است که تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8 در مقایسه با رندرهای قبلی بیشتر به واقعیت نزدیک هستند چرا که در این تصاویر ساعت اپل از بخش پایینی گرد بهره می‌برد که برای راحتی کاربر بسیار اهمیت دارد در حالی که رندرهای قبلی لبه‌های تیزتر برای اپل واچ سری 8 در نظر گرفته بودند. همچنین بریدگی اسپیکر نیز به نظر بزرگ‌تر شده است.

image

image

در نهایت باید اشاره کرد که اپل واچ سری 8 از نظر سنسورها تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نخواهد داشت و همچنان از سنسورهای پایشگر ضربان قلب و میزان اکسیژن خون بهره خواهد برد. از آن سو، سنسورهای احتمالی قند خون، فشار خون و دمای بدن که گزارش شده بود اپل در حال کار روی آن‌هاست در اپل واچ سری 8 به کار نخواهد رفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)